Juliette

Snel en duidelijk

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor de review en mooie die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Remon -

Super vriendelijk geholpen, lieve meid!

mieke bierbooms

Jan de Vries

Heel goed

Suzanne Zwieserijn

Ik heb het gesprek als erg prettig ervaren.

Hanan Abdi

Jessica

Vriendelijk en snel geholpen! Super (:

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Hartelijk dank voor de positieve review en mooie score! We zijn blij om te horen dat je het zo hebt ervaren. Een hele fijne dag gewenst! Groeten, Bram

Laurens Fernhout

Zeer vriendelijke dame aan de telefoon gesproken, en snel geholpen.

de keuning

Zeer positief

Susan Voogel

Uiterst vriendelijk te woord gestaan

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor de positieve review die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram