H.Ruyselaar

Snel en efficiënt

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Fysio Amsterdam centrum

Heel fijn gesprek, goeie uitleg en vertrouwd

Yvonne

Heel goed, vriendelijk en snel geholpen

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen. Bedankt voor je review!

Gabriela Ganci

Was moeizaam, werd niet teruggebeld op de afgesproken dag, moest zelf weer bellen, daarna iemand aan de telefoon die mijn vraag niet kon beantwoorden, uiteindelijk naar meerdere dagen door iemand... Was moeizaam, werd niet teruggebeld op de afgesproken dag, moest zelf weer bellen, daarna iemand aan de telefoon die mijn vraag niet kon beantwoorden, uiteindelijk naar meerdere dagen door iemand gebeld die me kon verder helpen en een afspraak maken.

Goedemiddag Gabriela,
Goedemiddag Gabriela,
Wat vervelend dat het zo gelopen is. Ik zie dat we je inderdaad niet goed op de hoogte hebben gehouden dat we de praktijk een paar keer niet te pakken hebben gekregen. Excuses, we gaan dit intern bespreken dat we cliënten beter op de hoogte houden als het wat langer gaat duren.
Groet bram.

Esin

Medewerker heeft de tijd genomen om een afspraak in te plannen op de dagen die ik vrij ben. Zeer vriendelijk en tevreden.

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven, Esin! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Trude Brouwer

Ik ben vriendelijk en efficiënt geholpen

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Goed te horen. Bedankt voor je review.
Groet Bram

Bouchra