Trude Brouwer

Ik ben vriendelijk en efficiënt geholpen

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Goed te horen. Bedankt voor je review.
Groet Bram

Bouchra

Heel fijn

Bedankt voor je super mooie review! Groet, Bram

T kick

Kort zakelijk prettig

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

n.v.t.

Naar tevredenheid

Sou

Via Whatsapp kon ik een afspraak maken, heel fijn, vlot en handig!

Ben Jansen

Goed en service gericht

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven, Ben! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Fysio hillegom

Snel, makkelijk, duidelijk, vriendelijk geschreven. Prima dus

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor de review en topscore die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

l van der Pligt

Vriendelijk, duidelijke informatie en accuraat

Janine

Heel fijn, vriendelijk en goed geholpen

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor de review en topscore die je ons hebt gegeven, Janine! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

C. Eersel

Ik werd vriendelijk en met geduld behandeld mbt het vinden van een praktijk.

Reactie Fysio Amsterdam Centrum:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven! Wat fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram