Jan

Goede kwaliteit en service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit en service. Klachten worden serieus genomen en direct adequaat opgelost.

Peter willems

Eerst goed, laatste tijd slecht, productie problemen

3 boeken besteld een goed 2 niet zeer slecht gebonden

Dion Koolen Martens

Super goede producten

Beschrijf hier uw ervaring

Al vele jaren bestellen wij hier onze fotoboeken. Altijd erg goed van uitstraling en kwaliteit. Wanneer er iets niet klopt is er ook een super goede klantenservice en wordt er een nieuwe boek... Al vele jaren bestellen wij hier onze fotoboeken. Altijd erg goed van uitstraling en kwaliteit. Wanneer er iets niet klopt is er ook een super goede klantenservice en wordt er een nieuwe boek gedrukt. Enorm tevreden en wij blijven hier onze fotoboeken bestellen!

Renske Meerkerk

Heel vriendelijke en nette behandeling, als er om hulp gevraagd wordt. Duidelijke uitleg en support. Ook na aflevering van beschadigd fotoboek direct actie, uur na klacht al bevestiging dat er nieuw... Heel vriendelijke en nette behandeling, als er om hulp gevraagd wordt. Duidelijke uitleg en support. Ook na aflevering van beschadigd fotoboek direct actie, uur na klacht al bevestiging dat er nieuw boek gedrukt zou worden en na goed 2 dagen al het nieuwe boek in huis . Niets dan lof!

Heel netjes geholpen

Michael Visser

Ik maak al vele jaren mijn fotoboeken bij fotoboeken.nl. Veel opties m.b.t. layout etc. Uiteindelijke resultaat is altijd kwalitatief erg goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het uploaden van mijn laatste fotoboek ging er iets niet goed met een bepaald bestand. Meerdere malen heeft de servicedesk via mail contact met mij opgenomen om dit probleem op te lossen.... Bij het uploaden van mijn laatste fotoboek ging er iets niet goed met een bepaald bestand. Meerdere malen heeft de servicedesk via mail contact met mij opgenomen om dit probleem op te lossen. Uiteindelijk toch gelukt. Ik ben wederom zeer tevreden voor deze geweldige service en kan iedereen fotoboeken.nl aanbevelen.

Maria

Goede service en kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

ik had weining dagen van te voren mijn fotoboek besteld, na 1 keer bellen was het opgelost: ik kreeg een persoonlijk antwoord (per e-mail na telefonisch gesprek) dat het geregeld was met de... ik had weining dagen van te voren mijn fotoboek besteld, na 1 keer bellen was het opgelost: ik kreeg een persoonlijk antwoord (per e-mail na telefonisch gesprek) dat het geregeld was met de productie team en dat mijn boek op tijd zou gestuurd worden.

rinie kerklaan

Altijd super mooie fotoboeken gehad

Beschrijf hier uw ervaring

vragen worden altijd opgelost. super!
De 2 laatste boeken hadden een vreemd einde. Lang niet zo mooi as ik gewend ben van fotoboeken.nl
Dat neemt niet weg dat de kwaliteit van de inhoud...
vragen worden altijd opgelost. super!
Dat neemt niet weg dat de kwaliteit van de inhoud weer mooi voor elkaar was.

Bob Viveen

Ik heb nu meer dan 10 fotoboeken bij dit bedrijf gemaakt en ben zeer tevreden. correcte behandeling altijd op tijd leveren .

Beschrijf hier uw ervaring

heel mooi resultaat en goede software zowel online als gedownload. De software is in de loop van de tijd ook verbeterd

E*

Prachtige heldere foto's. Ook al krijg je de melding dat het onscherp zal komen uit te zien.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima bedrijf. Fotoboek zoals gemeld kwa duur levertijd ontvangen.

Eveline Plomp

Zeer goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Eenvoudig programma met wel voldoende eigen inbreng voor mijn creativiteit. Ook fijn dat mijn producten jaren nog zijn te bewerken. De lange reizen vragen veel tijd om te verwerken in een fotoboek... Eenvoudig programma met wel voldoende eigen inbreng voor mijn creativiteit. Ook fijn dat mijn producten jaren nog zijn te bewerken. De lange reizen vragen veel tijd om te verwerken in een fotoboek en dan is het fijn dat je niet aanloopt tegen updates die je product verstoren. Ook heel fijn dat ik zo snel antwoord krijg op mijn vragen!