Wietze

Ik ben niet tevreden van fotoboeken.nl,
In het programma waarmee je de fotoboeken maakt ontbreken er veel nuttige functies die concurrerende firma's wel aanbieden in hun programma. Ik ben niet tevreden van fotoboeken.nl,
Wanneer je 2 coupons hebt, dien je elk fotoboek apart te bestellen, hier dien je dus 2x verzendingskosten voor te betalen,
het is dus niet mogelijk om 2 dezelfde fotoboeken te bestellen en per fotoboek een coupon te gebruiken.
het doorsturen van het fotoboek tot de betaling is zeer omslachtig en werkt niet goed, het neemt veel tijd in beslag, dit kan veel beter gemaakt worden.
conclusie; met het programma van fotoboeken.nl doe je er veel langer over, van start tot levering, dan met een programma van de concurrentie.
2x verzendingskosten betalen zou willen zeggen dat deze apart verzonden moeten worden, het positieve hieraan is het creëren van jobs om de albums op hun bestemming te brengen.
het lijkt me dat de makers van het programma eens feedback van de consument moeten analyseren en benutten om hun programma en werking te optimaliseren.

Ik ben niet tevreden van fotoboeken.nl,

Lenting

Ik heb nu 2 fotoboeken laten maken van het type A4 staand met foto omslag platliggend.
Ze zijn echt supermooi geworden en het bewerken van de pagina's is niet moeilijk.
Niet alleen ik...
Niet alleen ik maar mijn zoon zijn zeer blij met de boeken.

Niet alleen ik...
Niet alleen ik maar mijn zoon zijn zeer blij met de boeken.

Lameijer

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Prima hulp bij problemen. Uitstekende kwaliteit proddukt

Jacques

Na veel aarzeling heb ik vorig jaar de stap genomen om van Albelli naar fotoboeken.nl te switchen. Mijn twijfel betrof vooral de functionaliteit van de applicatie, die toch wel heel anders is als... Na veel aarzeling heb ik vorig jaar de stap genomen om van Albelli naar fotoboeken.nl te switchen. Mijn twijfel betrof vooral de functionaliteit van de applicatie, die toch wel heel anders is als van Albelli. In de praktijk bevalt de applicatie me beter dan verwacht. Ook het formaat op A4 liggend is wat groter en de standaard papiersoort erg mooi.. inmiddels ben ik een paar boeken verder en voor mij is de keuze gemaakt: fotoboeken.nl. Het is fijn dat er ook nog af en toe leuke kortingsacties zijn, dat helpt.

Anthony Brown

We zijn heel content

Prima kwaliteit en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk programma, veel keuze in formaten en lay-out, leuke aanbiedingen.

Ik bestel regelmatig (1 of 2 keer per jaar) fotoboeken.

Fam Jansen

Makkelijk programma om prachtige fotoboeken mee te maken.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie verwerking en prachtig resultaat

Mariska

Makkelijk programma
Mooie kwaliteit

Uitstekend!

Frits

Mooie fotoboeken maar er zouden meer eenvoudige kaders in de software beschikbaar moeten zijn om de foto's nog meer naar wens te kunnen afbeelden