Veel fotoboeken laten drukken, kaarten en een muurversiering

Beschrijf hier uw ervaring

goeie kwaliteit, kleuren en scherpte van de foto's komen goed uit, bestelling altijd snel in huis

Ik doe al vele jaren zaken met dit bedrijf en ben steeds zeer tevreden. Ook de software werkt prettig.
Het resultaat van de fotoboeken laat niets te wensen over.

Beschrijf hier uw ervaring

Het resultaat van de fotoboeken laat niets te wensen over.

Goede kwaliteit,snelle service

Prima software, veel mogelijkheden en opties, prima resultaat.

A van Raalte

Ik ben uitermate tevreden over dit bedrijf. Heb regelmatig contact gehad met de helpdesk vanwege een te grote afmeting van foto's. Daardoor liep een bestelling mis. De afhandeling verliep vervolgens... Ik ben uitermate tevreden over dit bedrijf. Heb regelmatig contact gehad met de helpdesk vanwege een te grote afmeting van foto's. Daardoor liep een bestelling mis. De afhandeling verliep vervolgens zeer correct.

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaring met dit bedrijf is dat het correct de zaken afhandelt.

Topkwaliteit!!

Luc Gordts / freelance persfotograaf

Uitstekende service, handige tool, prima eindresultaat!
In het verleden ook telefonisch contact gehad om een ontwerp alsnog, na het doorsturen, aan te passen en... ook dat verliep fantastisch!

Redelijk geprijsd en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas wat minder mogelijkheden bij uitsnijden foto ( te veel vaste maatvoering) dan ik elders gewend was.

Goede verwerking. 0

Snel en goed

Altijd prachtige albums en bij eventuele klachten wordt een perfecte oplossing geboden!! Super tevreden..al meer dan 10 jaar!!