Wietze

Ik ben niet tevreden van fotoboeken.nl,
In het programma waarmee je de fotoboeken maakt ontbreken er veel nuttige functies die concurrerende firma's wel aanbieden in hun programma.
Wanneer je 2 coupons hebt, dien je elk fotoboek apart te bestellen, hier dien je dus 2x verzendingskosten voor te betalen,
het is dus niet mogelijk om 2 dezelfde fotoboeken te bestellen en per fotoboek een coupon te gebruiken.
het doorsturen van het fotoboek tot de betaling is zeer omslachtig en werkt niet goed, het neemt veel tijd in beslag, dit kan veel beter gemaakt worden.
conclusie; met het programma van fotoboeken.nl doe je er veel langer over, van start tot levering, dan met een programma van de concurrentie.
2x verzendingskosten betalen zou willen zeggen dat deze apart verzonden moeten worden, het positieve hieraan is het creëren van jobs om de albums op hun bestemming te brengen.
het lijkt me dat de makers van het programma eens feedback van de consument moeten analyseren en benutten om hun programma en werking te optimaliseren.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben niet tevreden van fotoboeken.nl,

Score voor Fotoboeken.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: 2 fotoalbums