Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

henk

Uitstekend, zowel bij eerste contact, de wijze van uitvoering en de afwikkeling daarna. zij begrijpen jouw problemen en voeren de opdrachten snel en professioneel uit.

meedenken met de kkant

Prettig, helder

Vaste prijs, ongezien

H.W.Helwegen

Goede en duidelijke afspraken gemaakt.
keurig. attent en behulpzaam personeel

zie ervaring

n.v.t.

Heel goed ,is aan te bevelen

duidelijk in wat wel en niet kan,flexibel,en snel

zo door gaan

N. Blaisse

Een geweldig bedrijf dat altijd klaarstaat en indien nodig meedenkt én oplost! Ik heb al meerdere zeer positieve ervaringen met hun op het gebied van opruimen, opknappen en verhuizen. De prijs is... Een geweldig bedrijf dat altijd klaarstaat en indien nodig meedenkt én oplost! Ik heb al meerdere zeer positieve ervaringen met hun op het gebied van opruimen, opknappen en verhuizen. De prijs is heel redelijk en ze zijn bovendien kundig en aardig! Echt een aanrader!

Oplossingsgericht en behulpzaam.

rotterdammer

Prima ervaring duidelijke offerte werkzaamheden conform uitgevoerd. Prima nazorg en perfect dat jullie ook sleutel inleveren verzorgen.

Communicatie. Op tijd komen.

Prettig en duidelijk

Eerste contact naar tevredenheid

snelle service

Klomp

Vriendelijke beschaafde personen, eerlijke offerte en geen extra kosten, gaan zorgvuldig met de huisraad om.
Alles keurig volgens afspraak afgehandeld.

IM Sanders

Prettig, snel, netjes, to-the-point en vakkundig.

Vriendelijkheid en snelheid van handelen

Administratief ook de puntjes op de i. De eindfacturatie klopte in eerste instantie niet. En de verrekening van de inkoopfactuur met de eindfactuur heb ik zelf gedaan. Was handiger wanneer dit op de... Administratief ook de puntjes op de i. De eindfacturatie klopte in eerste instantie niet. En de verrekening van de inkoopfactuur met de eindfactuur heb ik zelf gedaan. Was handiger wanneer dit op de eindfactuur al was gedaan .