Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

P.N.J.M. Verbeek

Ik kan er alleen maar vol lof over spreken. Vanaf de afspraken tot aan de oplevering van de woning is alles perfect verlopen!

Zonder enig overlast aan andere bewoners is de klus geklaard!

De offerte kan nog beter gespecificeerd worden, zodat cliënten niet voor een verrassing komen te staan!

Reactie Fontein Ontruimingen:

Dank voor uw fijne positieve review! Wij maken vrijwel altijd een vaste prijs na een bezichtiging. U gaf aan een uurtarief en storttarief prima te vinden, zonder bezichtiging. Zodoende hebben wij... Dank voor uw fijne positieve review! Wij maken vrijwel altijd een vaste prijs na een bezichtiging. U gaf aan een uurtarief en storttarief prima te vinden, zonder bezichtiging. Zodoende hebben wij gedacht conform uw wens gehandeld te hebben.

Harry Gerritsma

Betrouwbaar, plezierig, fijn, netjes…kortom: prima om mee te werken. Aanrader.

Zeer plezierig in contact.

familie Olijhoek

Zeer positief

vooraf goede informatie ontvangen.
Keurige afhandeling.
Correct en zeer hulpvaardig personeel

L. Roctus

Goede ervaringen met dit bedrijf. Afspraken worden goed nagekomen.

De ontruiming van het oude appartement was in één woord prima!

geen.

Gon

Prima service, duidelijke uitleg en net personeel.

Alles oke

M. Boerema

Vanaf de eerste afspraak tot de laatste bezigheden van de verhuizing verliep alles keurig. Beschaafde medewerkers en vriendelijk in de omgang. Van Hengelo in Ov. naar Leidschendam verhuizen was... Vanaf de eerste afspraak tot de laatste bezigheden van de verhuizing verliep alles keurig. Beschaafde medewerkers en vriendelijk in de omgang. Van Hengelo in Ov. naar Leidschendam verhuizen was veel werk en ik ben heel blij dat ik alles
rustig kon toevertrouwen aan de mensen van Fontein.

De rust waarmee het werk werd aangepakt en de samenwerking tussen de werknemers

Bij de prijsopgave ook al de btw betaling noemen. Want dat komt er exstra bij. Zelf had ik daar helemaal niet bij stil
Gestaan en het was een flink bedrag.

Positief, klantvriendelijke benadering en komen afspraken na

Luistert goed naar de klant

Stroomvoorziening. liftbesturing vraagt behoorlijk wat stroomcapaciteit. Bij mij klapte er een stop uit.
Heb daarna een stroomgroep (stopkontakt) genomen waar op dat moment geen andere apparatuur was aangesloten.
Toen ging het goed.

henk

Uitstekend, zowel bij eerste contact, de wijze van uitvoering en de afwikkeling daarna. zij begrijpen jouw problemen en voeren de opdrachten snel en professioneel uit.

meedenken met de kkant

Prettig, helder