Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Peter van Bezooijen

Jona heeft 8n vrij korte tijd 3 woningen voor ons ontruimd. Tot volle tevredenheid. Alles netjes weg. Bij de ontruimingen zelf waren we niet aanwezig maar alleen het eindresultaat gezien. Prima.... Jona heeft 8n vrij korte tijd 3 woningen voor ons ontruimd. Tot volle tevredenheid. Alles netjes weg. Bij de ontruimingen zelf waren we niet aanwezig maar alleen het eindresultaat gezien. Prima. Prijstechnisch weten we alleen van 1 woning dat het aabod van de woningbouwvereniging aanmerkelijk hogercwas

J A Ouwendijk

Zeer respectvol

Snel en vakkundig.

Reintje

Erg tevreden met de ontruiming. Netjes en snel uitgevoerd. Dhr Fontein is vriendelijk en beleefd en belde ons op bij enkele gevallen waarin hij twijfelde of hij die spullen wel moest meenemen. Het... Erg tevreden met de ontruiming. Netjes en snel uitgevoerd. Dhr Fontein is vriendelijk en beleefd en belde ons op bij enkele gevallen waarin hij twijfelde of hij die spullen wel moest meenemen. Het is mogelijk een bedrag vooraf en het restant binnen redelijke termijn na de ontruiming te betalen, wat ons goed uitkomt.

Verfspullen e.d. zou dhr Fontein niet kunnen meenemen, maar tot onze blijde verrassing heeft hij die spullen, plus de inhoud van de chemobox ook afgevoerd.

Mirjam

Vlotte communicatie, duidelijke offerte en uitvoering volgens afspraak.

Communicatie en servicegerichtheid zijn duidelijk sterke punten.

Goede contactservice, uitstekende oplevering, ook als er niemand aanwezig is, snelle tel reacties

Bijzonder voorkomende , prettige communicatie

P.N.J.M. Verbeek

Ik kan er alleen maar vol lof over spreken. Vanaf de afspraken tot aan de oplevering van de woning is alles perfect verlopen!

Zonder enig overlast aan andere bewoners is de klus geklaard!

De offerte kan nog beter gespecificeerd worden, zodat cliënten niet voor een verrassing komen te staan!

Reactie Fontein Ontruimingen:

Dank voor uw fijne positieve review! Wij maken vrijwel altijd een vaste prijs na een bezichtiging. U gaf aan een uurtarief en storttarief prima te vinden, zonder bezichtiging. Zodoende hebben wij... Dank voor uw fijne positieve review! Wij maken vrijwel altijd een vaste prijs na een bezichtiging. U gaf aan een uurtarief en storttarief prima te vinden, zonder bezichtiging. Zodoende hebben wij gedacht conform uw wens gehandeld te hebben.

Harry Gerritsma

Betrouwbaar, plezierig, fijn, netjes…kortom: prima om mee te werken. Aanrader.

Zeer plezierig in contact.

familie Olijhoek

Zeer positief

vooraf goede informatie ontvangen.
Keurige afhandeling.
Correct en zeer hulpvaardig personeel

L. Roctus

Goede ervaringen met dit bedrijf. Afspraken worden goed nagekomen.

De ontruiming van het oude appartement was in één woord prima!

geen.