Offerte

J. Aldenkamp

Goede ervaring

Flexibel

C.P.M. Brandenburg

Ik ben erg tevreden over de wijze waarop Fontein Ontruimingen het huis van mijn zus heeft ontruimd: snel, correct, vriendelijk. Het huis werd schoon achtergelaten.

Jona Fontein doet wat hij belooft. Dat is wat mij betreft kwaliteit.

Geen.

Hoenstok

Ontruiming huurwoning gedaan na overlijden van vader. Zeer bekwaam en met respect voor ouwe spulletje van Pa ontruimt.
Nette medewerkers, TOP mannen en dame!!

Duidelijke afspraken

Jolanda van Dalen

Ik ben alle mensen van Fontein zeer dankbaar voor de zorgvuldige, daadkrachtige, maar vooral ook integere manier waarop zij de spullen van mijn moeder hebben verhuisd naar een zorginstelling en... Ik ben alle mensen van Fontein zeer dankbaar voor de zorgvuldige, daadkrachtige, maar vooral ook integere manier waarop zij de spullen van mijn moeder hebben verhuisd naar een zorginstelling en later haar huis hebben ontruimd. Dit mooie bedrijf maakt voor de volle 100% waar wat ze zeggen en dit vanaf de offerte tot de stofvrije eindoplevering ingeval van het huis van mijn hoogbejaarde moeder. Ik kan iedereen aanraden Fontein in te schakelen. Het was een zeer prettig ervaring waarin ik me volledig ontzorgt voelde in een complexe tijd. En ik zal niet vergeten dat ik na de ontruiming nog een kleine doos aantrof in het lege huis met een paar foto's en wat kleine spullen waar ik zelf niet meer aan gedacht had, maar die Fontein voor me had bewaard omdat ze die mogelijk belangrijk vonden. Daarin zat precies een waardevolle foto waar mijn moeder nog om had gevraagd en waarvan ik dacht dat hij kwijt was ... ... Een bedrijf waar integriteit hoog in het vaandel staat. Met vriendelijke groet, Jolanda van Dalen

Vriendelijk, betrokken, integer en zeer zorgvuldig met spullen.

Die heb ik niet.

Ronald van der Helm

Fontein heeft voor ons de ontruiming en oplevering van een huurwoning geheel geregeld. Heldere offerte, duidelijke afspraken, goede communicatie, perfecte uitvoering en zeer betrouwbaar. Ze zeggen... Fontein heeft voor ons de ontruiming en oplevering van een huurwoning geheel geregeld. Heldere offerte, duidelijke afspraken, goede communicatie, perfecte uitvoering en zeer betrouwbaar. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Duidelijk en zeer betrouwbaar

Maya de Beer

Erg prettig samengewerkt. Jona en zijn medewerkers zijn zorgvuldig, vriendelijk en komen hun afspraken na.

Doen wat ze beloven.

Geen verbeterpunten.

Karin

Erg goed en vriendelijk bedrijf. Ze ondersteunen waar nodig en werken efficient. Dit gaat niet ten koste van de vriendelijkheid en de persoonlijke benadering. Ik zou dit bedrijf ten zeerste... Erg goed en vriendelijk bedrijf. Ze ondersteunen waar nodig en werken efficient. Dit gaat niet ten koste van de vriendelijkheid en de persoonlijke benadering. Ik zou dit bedrijf ten zeerste aanbevelen voor iedere verhuizing en ontruiming, maar in het bijzonder voor ouderen.

Zeer vriendelijk, goed persoonlijk advies en professioneel personeel

Richard Kroeze

Prettig en open offertegesprek. Duidelijke en transparante offerte opgesteld. Uitvoering van de werkzaamheden conform offerte en afspraken. Werkzaamheden zijn zorgvuldig en met zorg uitgevoerd.... Prettig en open offertegesprek. Duidelijke en transparante offerte opgesteld. Uitvoering van de werkzaamheden conform offerte en afspraken. Werkzaamheden zijn zorgvuldig en met zorg uitgevoerd. Personeel prettig in de omgang en respectvol richting klant en spullen van de klant.

Transparant en betrouwbaar.

Diana Teuben-Orsel

Fontein maakt alles waar wat er op de website gezegd wordt. Een fantastisch team van uiterst professionele en zeer behulpzame mensen heeft de verhuizing van onze ouders soepel laten verlopen. Wij... Fontein maakt alles waar wat er op de website gezegd wordt. Een fantastisch team van uiterst professionele en zeer behulpzame mensen heeft de verhuizing van onze ouders soepel laten verlopen. Wij zijn zeer tevreden over Fontein.

Professioneel en zeer servicegericht.

Zeer professioneel, komt afspraken na en zorgt voor een schone oplevering

Professioneel personeel