Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Er is bij het ontruimen en vervoer va spullen keurig gewerkt. Er was overleg en een goede samenwerking tussen de collega's en mijzelf. Hierbij nogmaals mijn complimenten voor het geleverde werk.

Offerte, afspraken, werkzaamheden en communicatie verliepen prima.

Ik zou het echt niet weten!

W. Heesakkers

Bij de ontruiming van het huis van mijn vader was het bedrijf van Jona Fontein een ware uitkomst. Er werd met ons meegedacht ook in de communicatie met de vertegenwoordiger van de verhuurder die... Bij de ontruiming van het huis van mijn vader was het bedrijf van Jona Fontein een ware uitkomst. Er werd met ons meegedacht ook in de communicatie met de vertegenwoordiger van de verhuurder die een bekende van het bedrijf bleek te zijn.

Ja, de kennis van wat wel en niet los verkocht kon worden, en hoe te handelen met spijkervaste inbouwmeubelen.

Een checklist waarop je moet letten in de contacten met de verhuurder n.a.v. opzegging huurcontract. Gelukkig was het bedrijf van Jona Fontein goed op de hoogte van wat wel en niet kan.

John van Dommelen

Mijn ervaring Fontein
Fontein heeft na een bezoek terplaatsen een offerte gemaakt
Snel en scherpe prijs aangeboden
Goede afspraak gemaakt waarnemer de werkzaamheden konden...
Mijn ervaring Fontein
Fontein heeft na een bezoek terplaatsen een offerte gemaakt
Snel en scherpe prijs aangeboden
Goede afspraak gemaakt waarnemer de werkzaamheden konden beginnen
Perfect gewerkt en het huis keurig achter gelaten
Ik zou Fontijn aan ieder aanraden

Ik zou geen verbeter punten kunnen bedenken
Gewoon eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Zonder meer positief

Accuratesse en teamwork

Geen verbeterpunten

R. Toebes

Fontein ontruimingen heeft de woning van onze (schoon)ouders op een professionele, betrokken, zorgvuldige wijze en met persoonlijke aandacht ontruimd. Netjes en snel.

Persoonlijk, helder en duidelijke afspraken, die ook worden nagekomen.

Ga zo door.

Kees van Nuland

Zéér positief! Heb direct contact gehad met Jona Fontein. Eerst wensen uitgesproken. Jona belde terug voor een offerte. Werd telefonisch nog wat aangescherpt nadat Jona de sloop- en... Zéér positief! Heb direct contact gehad met Jona Fontein. Eerst wensen uitgesproken. Jona belde terug voor een offerte. Werd telefonisch nog wat aangescherpt nadat Jona de sloop- en ontruimingswerkzaamheden kon combineren. Sleutel van mijn ouders huis in Leiden afgeleverd. Jona kwam keurig 2 weken later met grote ploeg opdagen en exact binnen de afgesproken tijd was het huis leeg, gebezemd en alle sloopwerkzaamheden keurig uitgevoerd. Was pijnlijk om mijn ouderlijk huis te moeten ontruimen na de dood van mijn ouders maar Jona heeft het voor mij makkelijk gemaakt. Kortom nononsens, alles volgens afspraak voor een schappelijke prijs. Aanrader!!

Als gezegd, alles volgens afspraak, geen gezeur, heerlijk!

Nico

Zeer tevreden. Snelle afhandeling op zeer korte termijn.

Geen rouwdouwers. Gaan zeer voorzichtig met de spullen om.

C. Marks

Positief

Altijd bereikbaar; correct en vriendelijk in communicatie; doen wat ze afspreken. Goede nazorg.
Uitstekend.

Geen verbeterpunten. Uitstekend geregeld.

Ten Thij

Afspraken worden correct nagekomen

Schuwen geen extra werk

De heer Van Klaveren

Vanaf eerste kennismaking goed gevoel bij de eigenaar Jona. Goede afspraken gemaakt omtrent de ontruiming waarbij telefonisch contact werd opgenomen omtrent het wel/niet opruimen van... Vanaf eerste kennismaking goed gevoel bij de eigenaar Jona. Goede afspraken gemaakt omtrent de ontruiming waarbij telefonisch contact werd opgenomen omtrent het wel/niet opruimen van twijfelgevallen.
Wij hebben Fontein Ontruimingen 2x in korte tijd ingehuurd. Bij beide ontruimingen is alles perfect volgens afspraak verlopen. Ik raad Fontein Ontruimingen bij iedereen aan. TOPBEDRIJF!

Zeeeeer betrouwbaar. Bij ontruiming van de woning is een diamanten ring gevonden die keurig op het keukenblad apart was gelegd. Er wordt dus niet blind opgeruimd. Fontein Onruimingen kijkt... Zeeeeer betrouwbaar. Bij ontruiming van de woning is een diamanten ring gevonden die keurig op het keukenblad apart was gelegd. Er wordt dus niet blind opgeruimd. Fontein Onruimingen kijkt zorgvuldig zodat er niet iets van waarde ongemerkt wordt weggegooid.

geen verbeterpunten