Offerte

Zonder meer positief

Accuratesse en teamwork

Geen verbeterpunten

R. Toebes

Fontein ontruimingen heeft de woning van onze (schoon)ouders op een professionele, betrokken, zorgvuldige wijze en met persoonlijke aandacht ontruimd. Netjes en snel.

Persoonlijk, helder en duidelijke afspraken, die ook worden nagekomen.

Ga zo door.

Kees van Nuland

Zéér positief! Heb direct contact gehad met Jona Fontein. Eerst wensen uitgesproken. Jona belde terug voor een offerte. Werd telefonisch nog wat aangescherpt nadat Jona de sloop- en... Zéér positief! Heb direct contact gehad met Jona Fontein. Eerst wensen uitgesproken. Jona belde terug voor een offerte. Werd telefonisch nog wat aangescherpt nadat Jona de sloop- en ontruimingswerkzaamheden kon combineren. Sleutel van mijn ouders huis in Leiden afgeleverd. Jona kwam keurig 2 weken later met grote ploeg opdagen en exact binnen de afgesproken tijd was het huis leeg, gebezemd en alle sloopwerkzaamheden keurig uitgevoerd. Was pijnlijk om mijn ouderlijk huis te moeten ontruimen na de dood van mijn ouders maar Jona heeft het voor mij makkelijk gemaakt. Kortom nononsens, alles volgens afspraak voor een schappelijke prijs. Aanrader!!

Als gezegd, alles volgens afspraak, geen gezeur, heerlijk!

Nico

Zeer tevreden. Snelle afhandeling op zeer korte termijn.

Geen rouwdouwers. Gaan zeer voorzichtig met de spullen om.

C. Marks

Positief

Altijd bereikbaar; correct en vriendelijk in communicatie; doen wat ze afspreken. Goede nazorg.
Uitstekend.

Geen verbeterpunten. Uitstekend geregeld.

Ten Thij

Afspraken worden correct nagekomen

Schuwen geen extra werk

De heer Van Klaveren

Vanaf eerste kennismaking goed gevoel bij de eigenaar Jona. Goede afspraken gemaakt omtrent de ontruiming waarbij telefonisch contact werd opgenomen omtrent het wel/niet opruimen van... Vanaf eerste kennismaking goed gevoel bij de eigenaar Jona. Goede afspraken gemaakt omtrent de ontruiming waarbij telefonisch contact werd opgenomen omtrent het wel/niet opruimen van twijfelgevallen.
Wij hebben Fontein Ontruimingen 2x in korte tijd ingehuurd. Bij beide ontruimingen is alles perfect volgens afspraak verlopen. Ik raad Fontein Ontruimingen bij iedereen aan. TOPBEDRIJF!

Zeeeeer betrouwbaar. Bij ontruiming van de woning is een diamanten ring gevonden die keurig op het keukenblad apart was gelegd. Er wordt dus niet blind opgeruimd. Fontein Onruimingen kijkt... Zeeeeer betrouwbaar. Bij ontruiming van de woning is een diamanten ring gevonden die keurig op het keukenblad apart was gelegd. Er wordt dus niet blind opgeruimd. Fontein Onruimingen kijkt zorgvuldig zodat er niet iets van waarde ongemerkt wordt weggegooid.

geen verbeterpunten

Peter van Bezooijen

Jona heeft 8n vrij korte tijd 3 woningen voor ons ontruimd. Tot volle tevredenheid. Alles netjes weg. Bij de ontruimingen zelf waren we niet aanwezig maar alleen het eindresultaat gezien. Prima.... Jona heeft 8n vrij korte tijd 3 woningen voor ons ontruimd. Tot volle tevredenheid. Alles netjes weg. Bij de ontruimingen zelf waren we niet aanwezig maar alleen het eindresultaat gezien. Prima. Prijstechnisch weten we alleen van 1 woning dat het aabod van de woningbouwvereniging aanmerkelijk hogercwas

J A Ouwendijk

Zeer respectvol

Snel en vakkundig.

Reintje

Erg tevreden met de ontruiming. Netjes en snel uitgevoerd. Dhr Fontein is vriendelijk en beleefd en belde ons op bij enkele gevallen waarin hij twijfelde of hij die spullen wel moest meenemen. Het... Erg tevreden met de ontruiming. Netjes en snel uitgevoerd. Dhr Fontein is vriendelijk en beleefd en belde ons op bij enkele gevallen waarin hij twijfelde of hij die spullen wel moest meenemen. Het is mogelijk een bedrag vooraf en het restant binnen redelijke termijn na de ontruiming te betalen, wat ons goed uitkomt.

Verfspullen e.d. zou dhr Fontein niet kunnen meenemen, maar tot onze blijde verrassing heeft hij die spullen, plus de inhoud van de chemobox ook afgevoerd.