Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam Guldemond

Wij hebben met dit bedrijf een zeer positieve ervaring !!! Er zijn op de dienstverlening van dit bedrijf wat ons betreft de volgende punten van toepassing t.w.

Goede prijs kwaliteit...

Goede prijs kwaliteit verhouding !
Komt afspraken na !
Zeer prettige medewerkers !
Enorme snelheid !
En niet te vergeten de woning wordt spik en span achtergelaten !

Goede communicatie met eigenaar en medewerkers. Wat zich vertaald in een goed gevoel bij in veel gevallen niet de meest prettige klus.

Geen, alles liep op rolletjes.

Koster

Prima!

Doordat Jona een zelfstandige is communiceert hij 24/7 en je kan dus altijd een reactie verwachten.

Een heel bijzonder bedrijf. Met prettige mensen in dienst die enthousiast werken, met elkaar overleggen en met de klant wat die precies wil

ja, alles lijkt goed gepland te zijn en op elkaar afgestemd. De baas "controleert" alles, maar op een respectvolle manier met de mensen

Eigenlijk niet, het is unieke ervaring voor ons (in vergelijking met andere klusmensen)

l.moonen

TOPbedrijf onze verhuizing is prima en vlot verlopen en de ontruiming ook prima .

ze werken snel en keurig netjes gaan zorgzaam met je spullen om

Karin

Ik heb Fontein ingeschakeld om het huurappartement van mijn moeder leeg te halen.
Ik moest het alleen doen en had genoeg aan mijn hoofd. Dus - door de reviews - bij Fontein terecht gekomen.
Een verademing. Het huis moest leeg en schoon opgeleverd worden, dwz vloerbedekking er uit, gaten dichten e.d.
De oriënterende gesprekken gaven genoeg vertrouwen en dat hebben de heren meer dan waar gemaakt.
Toevallig was de opzichter aanwezig, toen het appartement moest worden opgeleverd en heeft - ook nog een keer achteraf - gezegd, dat de boel in goede handen was.

Aan de telefoon straalden ze al rust en vertrouwen uit. Zoiets moet je nog maar zien waar te maken, maar dat deden ze met verve. In een ongelukkige periode was dit erg blijmakend.

Marcel

Goede afspraken, duidelijkheid in het plannen, zeer goede communicatie, prima nazorg ( zelfs aanwezig willen zijn bij eindinspectie verhuurder)

zeer goede communicatie en respectvolle afwikkeling

Bart M

Goede ervaringen, hands on, no nonsense, transparant, leveren wat is afgesproken, goede kwaliteit van verwerkte materialen, goede terugkoppeling en tot slot concurrerende prijzen.

houden zich aan afspraken en leveren goede kwaliteit, denken in oplossingen zonder meteen de kosten op te drijven.

Carel Deden

Prima, leveren conform afspraken

Van t Hof Makelaardij

Goed, snel en eerlijk

ze doen wat ze zeggen zonder kleine lettertjes

Nee zo door gaan

Zeer positief, goed bereikbaar, keurige medewerkers, duidelijke afspraken op papier vooraf.

Netjes en rustig gewerkt op dag van ontruiming, goede communicatie, prettige mensen.

Nee.