Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

André

Keurig verhuisbedrijf, wat zich aan alle afspraken houdt , en netjes met alle spullen omging.
Fijne medewerkers, voor wie werkelijk niets teveel was, en die zeer behulpzaam waren

netjes , vriendelijk, en behulpzaam

Goede snelle service

snel inzetbaar

prijs

Gehouden aan de afspraken en prima werk geleverd

Keurige medewerkers en netjes gewerkt

Fijne partij die zeer goed ontzorgt !

Communicatie

Kijk terug op een zeer prettige samenwerking. Fontein ontzorgt inderdaad en is bijzonder betrouwbaar. Bleven ook keurig binnen de offerte. Een aanrader!

Betrouwbaar, vlot en komt afspraken heel goed na

Goed verhuisbedrijf een aanrader !
Leuk gezellig en net personeel .
Alles was goed geregeld.

Goede service en complete ontzorging!

Neemt alles uit handen door capabele medewerkers

Brian

Ik ben heel tevreden over de geleverde service door Fontein Ontruimingen. De heren hebben snel en vakkundig het huurappartement van mijn moeder ontruimd en bezemschoon opgeleverd. Hierdoor had ik... Ik ben heel tevreden over de geleverde service door Fontein Ontruimingen. De heren hebben snel en vakkundig het huurappartement van mijn moeder ontruimd en bezemschoon opgeleverd. Hierdoor had ik ook geen extra (schoonmaak)kosten bij de verhuurder.

Goe / Netjes

Snelheid van reageren op een verzoek van ontruiming

Als men een tijd afspreekt vindt ik dat men dat dan ook moet nakomen. Of even een klein beriechtje het wordt iets later.

Reactie Fontein Ontruimingen:

U heeft helemaal gelijk, wij bellen vrijwel altijd als we iets later zijn. Excuus dat het bij u niet het geval was!

Heel netjes ontruimd, en binnen de offerte gebleven, prima

Heel fijn dat er zo voorzicht ook met oude spullen wordt omgegaan, zodat een ander er ook nog wat aan heeft,.