Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Goed verhuisbedrijf een aanrader !
Leuk gezellig en net personeel .
Alles was goed geregeld.

Goede service en complete ontzorging!

Neemt alles uit handen door capabele medewerkers

Brian

Ik ben heel tevreden over de geleverde service door Fontein Ontruimingen. De heren hebben snel en vakkundig het huurappartement van mijn moeder ontruimd en bezemschoon opgeleverd. Hierdoor had ik... Ik ben heel tevreden over de geleverde service door Fontein Ontruimingen. De heren hebben snel en vakkundig het huurappartement van mijn moeder ontruimd en bezemschoon opgeleverd. Hierdoor had ik ook geen extra (schoonmaak)kosten bij de verhuurder.

Goe / Netjes

Snelheid van reageren op een verzoek van ontruiming

Als men een tijd afspreekt vindt ik dat men dat dan ook moet nakomen. Of even een klein beriechtje het wordt iets later.

Reactie Fontein Ontruimingen:

U heeft helemaal gelijk, wij bellen vrijwel altijd als we iets later zijn. Excuus dat het bij u niet het geval was!

Heel netjes ontruimd, en binnen de offerte gebleven, prima

Heel fijn dat er zo voorzicht ook met oude spullen wordt omgegaan, zodat een ander er ook nog wat aan heeft,.

N. Steenhuisen

Meedenkend vanuit ervaring. Duidelijk en heldere communicatie. En inderdaad ontzorgend. Zeer aan te bevelen.

Zie hierboven

Francien

Geen enkele klacht, alles ging volgens afspraak op een prettige en rustige manier.

Geen kletspraatjes, rust en vertrouwen dat het goed komt.

Zelfs na lang nadenken weet ik niets te bedenken.

N. Zorge

Zeer goed.

Vriendelijk personeel.

N.v.t.

Fam Guldemond

Wij hebben met dit bedrijf een zeer positieve ervaring !!! Er zijn op de dienstverlening van dit bedrijf wat ons betreft de volgende punten van toepassing t.w.

Goede prijs kwaliteit...

Goede prijs kwaliteit verhouding !
Komt afspraken na !
Zeer prettige medewerkers !
Enorme snelheid !
En niet te vergeten de woning wordt spik en span achtergelaten !

Goede communicatie met eigenaar en medewerkers. Wat zich vertaald in een goed gevoel bij in veel gevallen niet de meest prettige klus.

Geen, alles liep op rolletjes.

Koster

Prima!

Doordat Jona een zelfstandige is communiceert hij 24/7 en je kan dus altijd een reactie verwachten.