Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fieseler

Uitstekende service en zeer vriendelijk en behulpzaam medewerkers.

Betrouwbaar vriendelijk en vakbekwaam

J W

Vanaf de eerste afspraak is het contact prettig verlopen. Er werd met begrip en respect gereageerd. Op de dag zelf zeer professionele, vriendelijke mannen die rustig maar grondig hun werk deden.... Vanaf de eerste afspraak is het contact prettig verlopen. Er werd met begrip en respect gereageerd. Op de dag zelf zeer professionele, vriendelijke mannen die rustig maar grondig hun werk deden. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Snelheid, netheid, prijs, materiaal, respectvol, scherpe offerte

nico kervezee

Goede ervaringen mee, 2x ingeschakeld

Nette, betrouwbare medewerkers.

Nelleke Nagtegaal

Super professioneel, gedreven, vriendelijk.

Professioneel, snel, accuraat maar vooral oog voor detail.

Feedback op hergebruik van de opgehaalde spullen waar mogelijk.

Keety Damstra

Fantastisch. Slogan bedrijf is ontzorgen. Helemaal waar.
Fantastisch. Slogan bedrijf is ontzorgen. Helemaal waar.
Hebben de ontruiming perfect uitgevoerd en de inspectie met "huisbaas" en oplevering+sleuteloverdracht ook voor hun rekening genomen omdat ik zelf daar, door verdrietige omstandigheden, niet voor in de gelegenheid was.
Eén en al lof voor Jona Fontein en de medewerkers van het bedrijf.

Denken mee/voor de klant.

Ga zo door met jullie werk.

Rene Hendriksen

Vandaag zijn er 3 man bezig geweest om het huis leeg te halen en schoon temaken in het huis van me ouders.Top mensen een aan rader alles netjes opgeruimd en schoon gemaskt in het huis?Echt een aan... Vandaag zijn er 3 man bezig geweest om het huis leeg te halen en schoon temaken in het huis van me ouders.Top mensen een aan rader alles netjes opgeruimd en schoon gemaskt in het huis?Echt een aan rader Fontein ?

Op tijd en beleefd

Niks op aan te merken

J. Aldenkamp

Goede ervaring

Flexibel

C.P.M. Brandenburg

Ik ben erg tevreden over de wijze waarop Fontein Ontruimingen het huis van mijn zus heeft ontruimd: snel, correct, vriendelijk. Het huis werd schoon achtergelaten.

Jona Fontein doet wat hij belooft. Dat is wat mij betreft kwaliteit.

Geen.

Hoenstok

Ontruiming huurwoning gedaan na overlijden van vader. Zeer bekwaam en met respect voor ouwe spulletje van Pa ontruimt.
Nette medewerkers, TOP mannen en dame!!

Duidelijke afspraken

Jolanda van Dalen

Ik ben alle mensen van Fontein zeer dankbaar voor de zorgvuldige, daadkrachtige, maar vooral ook integere manier waarop zij de spullen van mijn moeder hebben verhuisd naar een zorginstelling en... Ik ben alle mensen van Fontein zeer dankbaar voor de zorgvuldige, daadkrachtige, maar vooral ook integere manier waarop zij de spullen van mijn moeder hebben verhuisd naar een zorginstelling en later haar huis hebben ontruimd. Dit mooie bedrijf maakt voor de volle 100% waar wat ze zeggen en dit vanaf de offerte tot de stofvrije eindoplevering ingeval van het huis van mijn hoogbejaarde moeder. Ik kan iedereen aanraden Fontein in te schakelen. Het was een zeer prettig ervaring waarin ik me volledig ontzorgt voelde in een complexe tijd. En ik zal niet vergeten dat ik na de ontruiming nog een kleine doos aantrof in het lege huis met een paar foto's en wat kleine spullen waar ik zelf niet meer aan gedacht had, maar die Fontein voor me had bewaard omdat ze die mogelijk belangrijk vonden. Daarin zat precies een waardevolle foto waar mijn moeder nog om had gevraagd en waarvan ik dacht dat hij kwijt was ... ... Een bedrijf waar integriteit hoog in het vaandel staat. Met vriendelijke groet, Jolanda van Dalen

Vriendelijk, betrokken, integer en zeer zorgvuldig met spullen.

Die heb ik niet.