Offerte

PERFEKT

JA, DE DIENSTVERLENING IN ZIJN GEHEEL WORDT GOED UITGEVOERD

NEE JE HOEFT ZE NIETS MEER UIT TE LEGGEN

Familie van der Marel

Fontein heeft na vertrek van onze moeder naar bejaardenhuis het huis ontruimt en daarna de afgesproken werkzaamheden,voor de woningbouwvereniging afgehandeld zoals verwijderen pakket, vloerbedekking... Fontein heeft na vertrek van onze moeder naar bejaardenhuis het huis ontruimt en daarna de afgesproken werkzaamheden,voor de woningbouwvereniging afgehandeld zoals verwijderen pakket, vloerbedekking etc .
De oplevering na de werkzaamheden is ook geheel door Fontein verzorgd.
Tevens zijn de wasmachine en droger getransporteerd naar ons huis en geplaatst op onze zolder

Komen hun afspraken na en zeer prettig om mee samen te werken

Er is bij het ontruimen en vervoer va spullen keurig gewerkt. Er was overleg en een goede samenwerking tussen de collega's en mijzelf. Hierbij nogmaals mijn complimenten voor het geleverde werk.

Offerte, afspraken, werkzaamheden en communicatie verliepen prima.

Ik zou het echt niet weten!

W. Heesakkers

Bij de ontruiming van het huis van mijn vader was het bedrijf van Jona Fontein een ware uitkomst. Er werd met ons meegedacht ook in de communicatie met de vertegenwoordiger van de verhuurder die... Bij de ontruiming van het huis van mijn vader was het bedrijf van Jona Fontein een ware uitkomst. Er werd met ons meegedacht ook in de communicatie met de vertegenwoordiger van de verhuurder die een bekende van het bedrijf bleek te zijn.

Ja, de kennis van wat wel en niet los verkocht kon worden, en hoe te handelen met spijkervaste inbouwmeubelen.

Een checklist waarop je moet letten in de contacten met de verhuurder n.a.v. opzegging huurcontract. Gelukkig was het bedrijf van Jona Fontein goed op de hoogte van wat wel en niet kan.

John van Dommelen

Mijn ervaring Fontein
Fontein heeft na een bezoek terplaatsen een offerte gemaakt
Snel en scherpe prijs aangeboden
Goede afspraak gemaakt waarnemer de werkzaamheden konden...
Mijn ervaring Fontein
Fontein heeft na een bezoek terplaatsen een offerte gemaakt
Snel en scherpe prijs aangeboden
Goede afspraak gemaakt waarnemer de werkzaamheden konden beginnen
Perfect gewerkt en het huis keurig achter gelaten
Ik zou Fontijn aan ieder aanraden

Ik zou geen verbeter punten kunnen bedenken
Gewoon eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Zonder meer positief

Accuratesse en teamwork

Geen verbeterpunten

R. Toebes

Fontein ontruimingen heeft de woning van onze (schoon)ouders op een professionele, betrokken, zorgvuldige wijze en met persoonlijke aandacht ontruimd. Netjes en snel.

Persoonlijk, helder en duidelijke afspraken, die ook worden nagekomen.

Ga zo door.

Kees van Nuland

Zéér positief! Heb direct contact gehad met Jona Fontein. Eerst wensen uitgesproken. Jona belde terug voor een offerte. Werd telefonisch nog wat aangescherpt nadat Jona de sloop- en... Zéér positief! Heb direct contact gehad met Jona Fontein. Eerst wensen uitgesproken. Jona belde terug voor een offerte. Werd telefonisch nog wat aangescherpt nadat Jona de sloop- en ontruimingswerkzaamheden kon combineren. Sleutel van mijn ouders huis in Leiden afgeleverd. Jona kwam keurig 2 weken later met grote ploeg opdagen en exact binnen de afgesproken tijd was het huis leeg, gebezemd en alle sloopwerkzaamheden keurig uitgevoerd. Was pijnlijk om mijn ouderlijk huis te moeten ontruimen na de dood van mijn ouders maar Jona heeft het voor mij makkelijk gemaakt. Kortom nononsens, alles volgens afspraak voor een schappelijke prijs. Aanrader!!

Als gezegd, alles volgens afspraak, geen gezeur, heerlijk!

Nico

Zeer tevreden. Snelle afhandeling op zeer korte termijn.

Geen rouwdouwers. Gaan zeer voorzichtig met de spullen om.

C. Marks

Positief

Altijd bereikbaar; correct en vriendelijk in communicatie; doen wat ze afspreken. Goede nazorg.
Uitstekend.

Geen verbeterpunten. Uitstekend geregeld.