s.k.

Bizar slecht !
Geen deskundigheid en geen fatsoen

Beste S.K.
Beste S.K.
We betreuren het zeer dat u onze dienstverlening niet als positief heeft ervaren. Vanwege de anonimiteit van de review is het lastig de kwaliteit van de dienstverlening te beoordelen en te bezien of ik nog iets voor u kan betekenen. Mocht u ons hierover willen spreken, neemt u dan gerust contact met ons op.
Suzanne Mollee-Wijga
Teamleider On Demand

w.r.

Als een betrouwbare partner bij de behandeling van de case.

k.d.h.

Onduidelijkheid in hoe en wat

n.e.

De zaak is helemaal nog niet afgedaan. Een DAS advocaat heeft de zaak doorgeleid naar een andere, niet DAS, advocaat die uiteraard opnieuw met de beoordeling begon !!

Beste N.E.
Beste N.E.
We betreuren het zeer dat u in de eindbeoordeling onze dienstverlening niet als positief heeft ervaren, temeer omdat klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel staat. Vanwege de anonimiteit van de review is het lastig na te gaan of we nog iets voor u kunnen betekenen. Maar uit uw toelichting begrijpen we dat we u niet het gehele traject hebben kunnen bijstaan. Wellicht door procesmonopolie? Dat spijt ons dan zeer. Mocht u ons hierover willen spreken, neemt u dan gerust contact met ons op.
Suzanne Mollee-Wijga
Teamleider On Demand

t.o.

Deskundigheid kun je als leek nooit beoordelen

y.p.

DAS heb 4 jaar lang voor mij gevochten met een goed einde ik blijf jullie voor altijd dankbaar

l.b.

Algehele ervaring vind ik echt slecht, na 3 jaar en nog bijna geen contact of iets ben ik maar overgestapt naar een ander, (geen aanrader)

Beste I.b.
Beste I.b.
We betreuren het zeer dat u onze dienstverlening niet als positief heeft ervaren, temeer omdat klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel staat. Vanwege de anonimiteit van de review, is het lastig de kwaliteit van de dienstverlening te beoordelen en te bezien of ik nog iets voor u kan betekenen. Mocht u ons hierover willen spreken, neemt u dan gerust contact met mij op.
Tim Gmelig Meijling
Manager Letselschadehulp

r.l.

Hulp is deskundig en duidelijk

m.m.

Gehoopt op een hogere ontslagvergoeding. Over het algeheel zeer tevreden over de snelheid en expertise.

e.k.

Jurist was voorbeoodeeld, zij had zelf een koopwoning die zij verhuurd.