f.f.

Vakkundig, prettig en duidelijk

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, dankjewel voor de prachtige beoordeling van onze hulp. Fijn dat je dit deelt.
Leo,

j.t.

Prima ervaring

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat fijn dat je onze dienstverlening met een 10 waardeert. Dankjewel voor het delen van je review!
Antoinette

a.v.d.g.

Algehele ervaring is goed, toch één opmerking:
Algehele ervaring is goed, toch één opmerking:
Met de huidige digitale middelen is er veel communicatie via de email, toch zou het fijn zijn dat de telefonische bereikbaarheid behouden blijft, soms zijn er toch directe vragen en is er een directe communicatie gewenst om e.e.a toe te lichten of als er nadere uitleg gewenst is, soms wordt er dan pas een dag later contact opgenomen.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat goed dat je onze dienstverlening een 10 geeft, hier doen we het voor!
Jouw opmerking over het belang van directe telefonische bereikbaarheid in plaats van communicatie via de e-mail zullen we intern opnemen.
Dankjewel voor het delen van deze beoordeling en je aanbeveling.
Antoinette

r.j.

Zeer tevreden met de rechtshulp, snelle reacties, duidelijke taal. Goed eindresultaat.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat een mooie beoordeling! Hartelijk dank hiervoor.
Goedemorgen, wat een mooie beoordeling! Hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat we je naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen en het dossier met een positief resultaat hebben kunnen afronden.
Bedankt voor het delen hiervan.
Joke

e.b.

Bij DAS heb ik altijd het idee dat ze er alles aan doen om onder een schademelding uit te komen en zich verschuilen achter de AVG. Dat is de indruk die ik regelmatig heb.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, jammer om te lezen dat je onze dienstverlening zo ervaart. Bedankt voor het delen van jouw feedback.
Irene

j.d.

Wij zijn heel deskundig geholpen door meneer Jacky Sett.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, dank je wel voor je positieve woorden. Ik ben blij te horen dat je zo goed geholpen bent. Jouw feedback is belangrijk voor ons en we zullen deze delen met de collega die ervoor heeft... Goedemiddag, dank je wel voor je positieve woorden. Ik ben blij te horen dat je zo goed geholpen bent. Jouw feedback is belangrijk voor ons en we zullen deze delen met de collega die ervoor heeft gezorgd dat je ons vijf stralende sterren geeft!
Damita

l.v.

Ik ben tevreden over de hele gang van zaken bij DAS en het deskundig advies ondanks het feit dat ik geen positief resultaat heb kunnen bereiken in mijn zaak. De communicatie verliep vlot en de... Ik ben tevreden over de hele gang van zaken bij DAS en het deskundig advies ondanks het feit dat ik geen positief resultaat heb kunnen bereiken in mijn zaak. De communicatie verliep vlot en de uitleg van de adviseur, jurist was zeer deskundig. De betrokkenheid van de adviseur stel ik zeer op prijs.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor je positieve feedback. Jouw tevredenheid over de communicatie en de deskundigheid is voor ons van groot belang. Spijtig dat ondanks de inzet van de behandelaar niet... Goedemorgen, hartelijk dank voor je positieve feedback. Jouw tevredenheid over de communicatie en de deskundigheid is voor ons van groot belang. Spijtig dat ondanks de inzet van de behandelaar niet het gewenste resultaat is bereikt.
Mogen we dit mooie compliment doorgeven aan onze collega? Dan verneem ik graag het dossiernummer via: webcare@das.nl.
Damita

c.c.

Goed contact, deskundig en meedenkt.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, dank je wel voor je positieve review en het mooie cijfer. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent.
Bianca

h.v.w.

Helaas ben ik 2x niet terug gebeld toen ik met vragen zat. Het eerste gesprek was goed gegaan, dus had dit niet verwacht.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, jammer dat dit jouw ervaring is geweest. Mocht je hierover nog in gesprek willen met ons dan kun je mailen naar: webcare@das.nl met je dossiernummer.
Wij zorgen dan dat er hierover...
Wij zorgen dan dat er hierover contact wordt opgenomen.
Hartelijk dank voor het delen van je review.
Sacha

j.v.h.

Goede ervaringen met DAS
Service en expertise is uitstekend

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wow wat een mooie complimenten geef je ons! Dankjewel hiervoor, fijn om te zien dat je zo tevreden bent over de service en expertise van onze DAS On Demand dienstverlening.
Als ik...
Als ik dit mag delen met de betreffende collega, stuur dan een mail met je dossiernummer naar webcare@das.nl o.v.v. compliment.
Ik ben blij dat je dit met ons hebt willen delen en mocht je ons nogmaals nodig hebben dan staan wij weer graag voor je klaar.
Petra