r.d.

Snelheid en duidelijkheid

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Dank je wel voor de mooie 10 die je ons het gegeven en voor het delen van je beoordeling.
Irene...
Irene

z.t.

Slecht

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor je review. Ik vind het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze diensten.
Damita

a.v.g.

Medewerker had weinig ervaring met WIA/IVA proces en kon onvoldoende inschatten welke gevolgen dit voor mij had, dit veroorzaakte veel ruis.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, vervelend dat je het gevoel hebt niet naar tevredenheid geholpen te zijn.
Bedankt voor je review en de feedback.
Petra

r.d.d.m.

Bagger, mega onaardig. Eindstand niet helpende!!
Jammer

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat vervelend om te lezen dat de behandeling van je zaak niet aan je verwachting voldeed. Indien gewenst kun je hierover via onze website een klacht indienen:... Goedemiddag, wat vervelend om te lezen dat de behandeling van je zaak niet aan je verwachting voldeed. Indien gewenst kun je hierover via onze website een klacht indienen: https://www.das.nl/over-ons/kwaliteit-bij-das/klachtenregeling

j.c.e.h.

Ben over het geheel tevreden, maar de perongelijk contacten ben ik niet tevreden.
Reden ik moet alles via i mail vernemen of contact leggen.
Ik vindt dat men rekening moet houden met de...
Reden ik moet alles via i mail vernemen of contact leggen.
Ik vindt dat men rekening moet houden met de mensen die niet zo veel met internet werken.
Persoonlijk kom ik er meestal wel uit.
Over het bureau dat mijn zaak heeft over genomen van DAS ben ik tot op heden ook te vrede.
Maar daar geld ook niet iedereen kan goed met internet om gaan.
Groetjes Jan henstra.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, fijn dat je over het geheel genomen tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor het delen van je review en de feedback, we zullen dit doorgeven aan de afdeling.... Goedemorgen, fijn dat je over het geheel genomen tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor het delen van je review en de feedback, we zullen dit doorgeven aan de afdeling.
Linda

t.d.

Zeer goed.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn dat je zo tevreden bent over het contact met ons en dit laat zien door de mooie beoordeling en score. Hartelijk dank voor het delen hiervan.
Linda

r.t.

Goede service en prima geholpen

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent over de service en de hulp!
We waarderen het zeer dat je deze mooie review met ons hebt willen delen.
Hartelijk dank hiervoor.
Vriendelijke...
Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent over de service en de hulp!
We waarderen het zeer dat je deze mooie review met ons hebt willen delen.
Hartelijk dank hiervoor.
Brenda

s.h.

Je denkt allrisk verzekerd te zijn en dmv kleine lettertjes sta je machteloos tegenover de tegenpartij omdat je zelf niet de financiële middelen hebt en juist daarom met die gedachte een allrisk... Je denkt allrisk verzekerd te zijn en dmv kleine lettertjes sta je machteloos tegenover de tegenpartij omdat je zelf niet de financiële middelen hebt en juist daarom met die gedachte een allrisk verzekering hebt afsloten

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat vervelend om te lezen dat je geen beroep kon doen op je rechtsbijstandverzekering. Wij van DAS On Demand hadden je graag geholpen tegen vaste en scherpe tarieven. Mocht je hier... Goedemiddag, wat vervelend om te lezen dat je geen beroep kon doen op je rechtsbijstandverzekering. Wij van DAS On Demand hadden je graag geholpen tegen vaste en scherpe tarieven. Mocht je hier interesse in hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Suzanne
DAS On Demand

j.b.

Top product/service! Zo fijn dat jullie dit aanbieden

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat goed dat je deze mooie woorden gebruikt over onze dienstverlening! Dankjewel voor de 5-sterren eindoordeel en het delen ervan.
Het...

m.j.

Ik heb een goede ervaring met DAS

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn dat je tevreden bent met onze service en dit waardeert met 8 punten! Dank dat je de moeite hebt genomen dit met ons te delen en voor je aanbeveling.