r.t.

Goede service en prima geholpen

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent over de service en de hulp!
We waarderen het zeer dat je deze mooie review met ons hebt willen delen.
Hartelijk dank hiervoor.
Vriendelijke...
Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent over de service en de hulp!
We waarderen het zeer dat je deze mooie review met ons hebt willen delen.
Hartelijk dank hiervoor.
Brenda

s.h.

Je denkt allrisk verzekerd te zijn en dmv kleine lettertjes sta je machteloos tegenover de tegenpartij omdat je zelf niet de financiële middelen hebt en juist daarom met die gedachte een allrisk... Je denkt allrisk verzekerd te zijn en dmv kleine lettertjes sta je machteloos tegenover de tegenpartij omdat je zelf niet de financiële middelen hebt en juist daarom met die gedachte een allrisk verzekering hebt afsloten

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat vervelend om te lezen dat je geen beroep kon doen op je rechtsbijstandverzekering. Wij van DAS On Demand hadden je graag geholpen tegen vaste en scherpe tarieven. Mocht je hier... Goedemiddag, wat vervelend om te lezen dat je geen beroep kon doen op je rechtsbijstandverzekering. Wij van DAS On Demand hadden je graag geholpen tegen vaste en scherpe tarieven. Mocht je hier interesse in hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Suzanne
DAS On Demand

j.b.

Top product/service! Zo fijn dat jullie dit aanbieden

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat goed dat je deze mooie woorden gebruikt over onze dienstverlening! Dankjewel voor de 5-sterren eindoordeel en het delen ervan.
Het...

m.j.

Ik heb een goede ervaring met DAS

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn dat je tevreden bent met onze service en dit waardeert met 8 punten! Dank dat je de moeite hebt genomen dit met ons te delen en voor je aanbeveling.
Vriendelijke...

v.g.

Super, snel en goed geregeld

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat een prachtige beoordeling.
Mooie woorden waar we heel blij van worden.
Fijn dat je ervaring met DAS zo positief is.
Dank je wel dat je dit met ons wil...
Goedemorgen, wat een prachtige beoordeling.
Mooie woorden waar we heel blij van worden.
Fijn dat je ervaring met DAS zo positief is.
Dank je wel dat je dit met ons wil delen.
Petra

b.s.

Zeer deskundig en professioneel geholpen

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, dankjewel voor het delen van je review. Heel fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent. Top!
Leo,

t.s.-.p.

Ik ben goed geholpen door Saskia.
Het enige aandachtspunt is misschien wat sneller reageren op de mail en iets meer update tussendoor van de dingen die zijn gedaan.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn dat onze collega je goed geholpen heeft. Dank je wel voor de feedback.
Bianca

m.p.

Everyone was very nice and helpful. and gave excellent advice. Jacky went above and beyond to ensure I understood everything i needed to , in order to take the next steps.

Reactie DAS On Demand:

Goodmorning, thank you so much for taking the time to share your wonderful experience. We very much appreciate your kind words.
Leo

a.s.

Helder, duidelijk, geen gelul

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat alles duidelijk was.
Irene
Het Webcareteam van DAS.

a.d.r.

Zeer tevreden en behulpzaam bij mijn probleem

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor de mooie 5 sterren beoordeling.
Fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over onze service.
Joke