Robin van Paassen

Erg tevreden over de houding en werkwijze van Ties. Snel, duidelijk en vriendelijk.

Goede communicatie. Snelle levering van auto en toebehoren.

Wallie_81

Super best.

n.a.

Goed, al heb ik als bereider niet direct zoveel met hen te doen omdat er volgens ons interne wagenparkbeleid ookk nog Fleetlogistics tussen zit.

Auto afleveren en ophalen, ging prima

Marcel W.

Ben 'maar' een berijder, maar als er iets is (niet werkende laaddruppel, schade) dan wordt je altijd zeer snel en klantvriendelijk geholpen. Echte ontzorging en dat is waar je als berijder... Ben 'maar' een berijder, maar als er iets is (niet werkende laaddruppel, schade) dan wordt je altijd zeer snel en klantvriendelijk geholpen. Echte ontzorging en dat is waar je als berijder behoefte aan hebt. Dus helemaal top.

Positief. Correcte en snelle reacties.

Mark

Goede en snelle service, prettig en deskundig contact met accountmanager.
Fijne en duidelijke automatisering van het platform t.b.v. doen van schademeldingen en kiezen van nieuwe leaseauto.

Michael Gerdessen

Alles is op een fijne manier geregeld met betrekking tot de overgang van de ene auto naar de andere. Mijn leasecontract van mijn oude auto was nog niet afgelopen, maar ik kon profiteren van een VW... Alles is op een fijne manier geregeld met betrekking tot de overgang van de ene auto naar de andere. Mijn leasecontract van mijn oude auto was nog niet afgelopen, maar ik kon profiteren van een VW ID4 met veel korting, waardoor deze binnen mijn leasebudget paste. Ik ben echt heel blij dat jullie deze vervroegde overgang mogelijk hebben gemaakt. Ik ben vooral goed geholpen door Maurice de Ruiter, de verkoper van de locatie in Rotterdam Zuid.