Sefer Pinar

Alles is prima geregeld , reparatie verzoek, onderhoud , alle andere zaken dat betrekking met je auto heeft.

Peter

Super service en vriendelijk personeel.

Is de leasemaatschappij waar mijn auto geleased is. Ik heb weinig contact, maar ben onlangs intern van werkgever gewisseld. Dat gaf gedoe met de app, aangezien mijn accountnaam gewijzigd is. De... Is de leasemaatschappij waar mijn auto geleased is. Ik heb weinig contact, maar ben onlangs intern van werkgever gewisseld. Dat gaf gedoe met de app, aangezien mijn accountnaam gewijzigd is. De informatie hierover kan beter en beter vindbaar zijn.

Prettige contacten en efficiente afwikkeling van levering leaseauto en laadpaal. Goed informatievoorziening!

Soesman

Ervaring is slecht, vooral communicatie en snelheid van acteren. Kreeg het gevoel dat ik als klant er niet toe doe.
Vb:
Auto besteld via mobiliteitsbeheer van mijn werkgever (aug 2023),...
Vb:
Auto besteld via mobiliteitsbeheer van mijn werkgever (aug 2023), ik hoorde maar niets. Nadat ik in december ben gaan bellen kwam alles in een stroomversnelling. (met een kulverklaring). Levering auto werd eind December, terwijl dit model al die maanden gewoon in voorraad was bij de dealer. Vervolgens afspraak gemaakt om auto af te halen, ging niet door want geen leveringen eind december maar ook daar een gebrek aan communicatie (kwam er toevallig achter). Pon zou mij nog gaan bellen over de gang van zaken, hebben NOOIT gebeld.
Vervolgens ook nog een offerte voor een laadpaal thuis met een absurd hoge prijs had.

Tim

Hele fijne service

Jan Goudriaan

Wordt niet geinformeerd. M.a.w. moet overal zelf achteraan. Nog steeds zaken onduidelijk . Zoals: windterbanden & Kentekenplaat.