Simone de Vries

Zeer.goed

Misschien op.de.site een makkelijkere overzicht in lijst vorm van de producten

D Van der Leij

Zou het niet weten

dit moment niet

Henny Hofman

Zou niet weten

Annie Soetmulder

Goed snelle levering goed verpakt

Margreet Bogaert

Heel goed!

Geen enkele.

Elly van Wissen

Ik heb dit product gekocht omdat het te gebruiken was bij gas op glas. Ik had hiervoor al tig producten geprobeerd, dus was weer een nieuwe kans. Maar wat een teleurstelling. Mijn glasplaat ging... Ik heb dit product gekocht omdat het te gebruiken was bij gas op glas. Ik had hiervoor al tig producten geprobeerd, dus was weer een nieuwe kans. Maar wat een teleurstelling. Mijn glasplaat ging helemaal niet glimmen! Hetzelfde als alle andere producten laat ook dit product een doffe glans achter. Oppoetsen met een droge theedoek deed nog wel iets, maar daar had ik dit product niet voor aan hoeven schaffen.

Doet niet wat het beloofd

Reactie Majoor Bussum Urad en Wiro:

Dat is buitengewoon vervelend om te vernemen en eerlijk gezegd zijn wij ook zeer verrast. Zelf hebben wij een gas op glas kookplaat en behandelen deze regelmatig met ons product tot volle... Dat is buitengewoon vervelend om te vernemen en eerlijk gezegd zijn wij ook zeer verrast. Zelf hebben wij een gas op glas kookplaat en behandelen deze regelmatig met ons product tot volle tevredenheid met een mooie glans als resultaat. Het vermoeden is dan ook dat u de plaat na gebruik van ons product niet heeft afgenomen met koud water. Wanneer u het afneemt met koud water en daarna de kookplaat met een schone doek droogt. Droogt de plaat streeploos, vetvrij en met een mooie glans op. Belt u ons anders even, dan helpen wij u graag verder!
Reactie van klant hierop was als volgt:
Hallo Fulco, ik heb idd niet goed gelezen dat ik met een droge doek na moest wrijven. Ik dacht dat ik nu de oplossing voor mijn gasstel had. Ik blijf echter bij mijn recensie, ongecensureerd. Ik krijg wel de indruk dat je alleen positieve feedback wilt hebben. Je hoeft de recensie niet te plaatsen!
Ik stuur het product niet retour. Ik heb even bij PostNL gekeken en daar stond onder meer bij dat dit alleen voor zakelijke klanten is bedoeld. Ik ga het product eerdaags loslaten op de oven, of is hiervoor weer een andere gebruiksaanwijzing?

A.J. Baan-Hermarij

Makkelijk bestellen, snel afgeleverd

assortiment is overzichtelijk

Nelly vd Leeden

Prima, snelle levering, product als vanouds goed

p zandvliet

Heel goed