Dirk Zand

Ik heb een prima ervaring met de webshop van dit bedrijf qua bestelling en afhandeling

op dit moment geen

Geen verbeterpunten

Harry Ploeg

Nvt

Monique Vasmel

Al jaren klant van ze tot tevredenheid

Houden zo

Peter Kooistra

Zeer goed, betrouwbaar, uitstekende service, zeer deskundig en geweldige producten.

Verpakkings materiaal mag wel wat exclusiever, dat past ook beter bij het goede produkt.

Ineke De Hoog

Je hoeft maar te bellen als je een vraag hebt om iets te behandelen en krijg gelijk antwoord en denken met je mee.
Veel problemen met mijn zadelleer bankstel gehad en zij hebben de oplossing...
Veel problemen met mijn zadelleer bankstel gehad en zij hebben de oplossing voor mij gevonden. Ziet er weer uit als nieuw.
De universele reiniger Wiro is een fantastisch product. Ik maak er bijna alles mee schoon en het gaat weer blinken alsof het weer nieuw is. Wij hebben aluminium puien in het appartement en worden 1x per jaar hier mee schoongemaakt en daarna met de onderhoudsolie behandelt.
Voor onze boot gebruiken wij de caravan reiniger en voor het hout de onderhoudsolie.
Gisteren voor het eerst de wiro uni-claen gebruikt om mijn suède eetkamerstoelen schoon te maken. Zien er weer fantastisch uit en ook de marmeren vloer.
Kortom, bij ons komt er geen ander reinigingsmiddel in huis en alles is schoon, blinkt en kan weer jaren mee.

Neen, ga zo door met jullie producten.

Ed Betlem

Prima ervaring

Wim Van den Berg

Alles wordt netjes af gehandeld.

van Dam

Duidelijke en veel informatie