Relinde

Zeer vriendelijk en goed advies

Frans Winter

Prima product !

nvt

Con Cremers

Mijn eerste ervaring was fantastisch geweldige producten doet wat het belooft

ik adviseer maak meer reclame vooral omdat het ook biologisch afbreekbaar en zuinig in gebruik en in en om huis te gebruiken

Gerard Steverink

Positief

Is helelmaal goed. Alleen hoge verzendkosten

Sakienia Ramdas

Goeie review

Nee

widdershoven@home.nl

Ontbrekende info

Bij de bestelling van natural leercream staat niet dat je voor wit leer een andere kleur moet bestellen. Dit zie je pas als je thuis op de pot gaat lezen en ontdekt hebt dat natural niet naturel is... Bij de bestelling van natural leercream staat niet dat je voor wit leer een andere kleur moet bestellen. Dit zie je pas als je thuis op de pot gaat lezen en ontdekt hebt dat natural niet naturel is maar bruin. Gevolg 6 witte stoelen met geelbruine waas en naden. gelukkig was je het er ook weer vanaf met de leather shampoo maar helaas een hoop werk voor niets. Tip maak een dropdown lijstje met kleuren het product en dit probleem zal minder snel voorkomen.

Reactie Majoor Bussum Urad en Wiro:

Onze neutrale leer creme is voor alle kleuren leer geschikt (ook wit). Goed resultaat is wel afhankelijk van enkele factoren zoals: Heeft het leer een beschermende afsluitende toplaag? Deze kan de... Onze neutrale leer creme is voor alle kleuren leer geschikt (ook wit). Goed resultaat is wel afhankelijk van enkele factoren zoals: Heeft het leer een beschermende afsluitende toplaag? Deze kan de opname van de voedende creme verhinderen. Ons advies is hierbij een stukje op het leer uit het zicht te testen, resultaat zoals verwacht dan doorgaan anders even contact zoeken. Daarnaast belangrijk creme zo dun mogelijk aan te brengen, opdat het volledig in het leer trekt, niet erop blijft liggen door teveel. Veel adviezen staan op onze site, maar zullen dit met uw tip (dank daarvoor) onderzoeken hoe dit beter kan. Prettig is hier te lezen dat het is opgelost met onze leershampoo. Wel erg spijtig dat u dit heeft moeten ervaren. Een dergelijke melding is ons niet eerder toegekomen bij al meer dan 50 jaar verkoop. Ook vervelend dat u veel werk heeft gehad eraan. Graag komen wij in contact met u voor een nette oplossing en horen graag van u. Fulco.

Henk Bouwmeester

Snel besteld en zelf opgehaald

Een mailtje dat het klaarstaat en het adres en openingtijden

Jopie Nederpel

Ik had een fout bij een bestelling gedaan en uw bedrijf heeft het prima opgelost. Was er zeer blij mee.

Alles is verlopen

H.A.P. IJzendoorn

Jutta Ram

Keurig alles gestuurd en netjes verpakt.
De levering was er snel.

Ik heb op dit moment geen tips of opmerkingen