Plaatsen nieuwe cv ketel zeer net en vakundig uitgevoerd.

Jansen

De keuze voor de nieuwe ketel hebben we gebaseerd op de informatie op de website van Feenstra. De offerte kwam snel binnen. Ook de installatie kon snel gebeuren. De twee installateurs hebben prima... De keuze voor de nieuwe ketel hebben we gebaseerd op de informatie op de website van Feenstra. De offerte kwam snel binnen. Ook de installatie kon snel gebeuren. De twee installateurs hebben prima werk afgeleverd voor zover ik dat kan beoordelen. De oude ketel en leidingen werden voor het huis gelegd. Daar werd alles nog tijdens de installatie weggehaald. De werking van de ketel en de thermostaat werden goed uitgelegd. De werkplek werd keurig achtergelaten. We zijn blij met de nieuwe ketel.

Dreuning

Zeer goede en plezierige ervaring. Zeer kundige en nette monteurs. Zeer goede installatie.

Gaasenbeek

Ben zeer goed en vakkundig geholpen

Verbeek

Goed advies. Goede offerte. Montage nieuwe ketel prima en netjes.

Purba

Goed en tevredent

Erkamp

Goed assortiment, professioneel en goed onderbouwd advies over de te kiezen cv-ketel

Besems

Prima geregeld en ge monteerd

Great Service. I'm very happy with Feenstra and their customer support

Huntington

Monteur werkt protocollair, zal je niet aansluiten als dit niet mag vanuit protocol. Hierdoor wel een nieuwe ketel maar werden niet aangesloten, vanwege mogelijk gaslek!
Na bezoek van Liander...
Na bezoek van Liander waar een foute gas nippel de veroorzaker van het mogelijke gaslek was, getracht Feenstra te bellen. Meer dan een uur als eerste in de wacht gestaan voordat ik de telefoon neerlegde. De volgende ochtend wederom 20 minuten in de wacht voor ik iemand sprak. Als klant ben ik zeer ontstemt over deze slechte bereikbaarheid. Een terugbel service zou helpen.
Uiteindelijk toch een werkzame ketel gekregen, heel fijn zeker met dit warme weer om te kunnen douchen.