Purba

Goed en tevredent

Erkamp

Goed assortiment, professioneel en goed onderbouwd advies over de te kiezen cv-ketel

Besems

Prima geregeld en ge monteerd

Great Service. I'm very happy with Feenstra and their customer support

Huntington

Monteur werkt protocollair, zal je niet aansluiten als dit niet mag vanuit protocol. Hierdoor wel een nieuwe ketel maar werden niet aangesloten, vanwege mogelijk gaslek!
Na bezoek van Liander...
Na bezoek van Liander waar een foute gas nippel de veroorzaker van het mogelijke gaslek was, getracht Feenstra te bellen. Meer dan een uur als eerste in de wacht gestaan voordat ik de telefoon neerlegde. De volgende ochtend wederom 20 minuten in de wacht voor ik iemand sprak. Als klant ben ik zeer ontstemt over deze slechte bereikbaarheid. Een terugbel service zou helpen.
Uiteindelijk toch een werkzame ketel gekregen, heel fijn zeker met dit warme weer om te kunnen douchen.

Prima bedrijf, ze denken mee en de monteurs die ze laten plaatsen zijn keurig en vakkundig

Deskundig advies, adviseur kwam bij ons langs, dit was erg prettig. Deskundige montage; klantvriendelijk. Goede samenwerking, prettig contact.

Erg netjes en vakundig een aanrader.

Van der Ploeg

Als je zonder warm water zit en/of zonder warmte is het een gerustellend idee dat Feenstra snel en deskundig eea repareert . Zeer deskundig en beleefde mensen.

Wolf

Onlangs een huurketel laten plaatsen nadat onze oude het na 18 jaar definitief begeven had. De oude was ook een huurketel en dit is ons prima bevallen. Op tijd onderhoud en bij storingen direct... Onlangs een huurketel laten plaatsen nadat onze oude het na 18 jaar definitief begeven had. De oude was ook een huurketel en dit is ons prima bevallen. Op tijd onderhoud en bij storingen direct geholpen.
Deze ketel werd geplaatst door een keurige, net werkende en duidelijk uitleggende monteur. Wat een genot om weer eens een echte vakman aan het werk te zien die duidelijk plezier heeft in zijn werk. Niets werd afgeraffeld en na de klus werd alles keurig achter gelaten. Vol vertrouwen zie ik de aankomende jaren weer tegemoet met Feenstra.