Blokzijl

Goed bedrijf deskundig

Deckers

Reeds door benadering en afhandeling door Uw adviseur en het uitbrengen van offerte door dhr janssen heeft mij doen besluiten om U aan te bevelen bij een vriend in schinveld

Broeshart

Zeer netjes en correct volgens afspraak geholpen door Feenstra met een goed advies en een goede prijs kwaliteit garantie.

Goed. Werk geleverd.

Buist

Eerlijk gezegd zou ik ook de monteur er meteen bij aanbevelen, daar heb ik immers de huidige ervaring mee.
En die ervaring is zeer goed, ik zou mij geen betere vakman kunnen wensen. Zelf een paar keer een tijd gestaan voor het afgeleverde werk, gaf mij gewoon een goed gevoel. Naast vakman ook in de algehele sociale omgang uitstekend.

Ten Bokkel

Juiste prijs en vakkundig personeel snel en netjes monteren en alles goed uitgelegd

Van Tongeren

Feenstra is geen ‘prijsvechter’, maar ze leveren kwaliteit, service en ze zijn betrouwbaar.

Goed gewerkt ondanks de hoge temperatuur. De hoogwerker kwam niet had de afspraak verkeerd genoteerd, de monteur nam direct contact op en een paar uur later alsnog gearriveerd.

Bestellen en plaatsen nieuwe ketel: prima!
Maar… ik heb tegelijkertijd nieuwe afzuiging en kanaalreiniging besteld…. nog NIETS over gehoord!!
Dat valt me enorm tegen!!