Vellinga

Vriendelijk personeel. Duidelijkheid. Op afspraak en deskundig . Er bleef niets over om daar een kritische noot bij te plaatsen, terwijl we daar wel gevoelig in kunnen zijn. We zouden zeggen: Ga zo... Vriendelijk personeel. Duidelijkheid. Op afspraak en deskundig . Er bleef niets over om daar een kritische noot bij te plaatsen, terwijl we daar wel gevoelig in kunnen zijn. We zouden zeggen: Ga zo door Feenstra.

Gunaydi

Ik zal en heb feenstra aan aanbeveeld bij zoon en buren en zal het blijven doen

Brandsma

Wij zij al 40 jaar klant bij Feenstra en erg blij met de service en de goede adviezen bij de keuze.
Service beurten zijn altijd optijd en worden uitstekend uitgevoerd.

Montage ging prima, alleen geen uitleg over de thermostaat en hoe die met de telefoon te verbinden.
Klantenservice met vraag over factuur telefonisch niet te bereiken.
De vraag via mail...
Klantenservice met vraag over factuur telefonisch niet te bereiken.
De vraag via mail gesteld en volgende dag geregeld.

V.d. Akker

Als trouwe klant van Feenstra ben ik zeer tevreden: duidelijke communicatie en snelle service door vriendelijk en deskundig personeel/monteurs.

Vos

Heel goede monteur die vlot komt en netjes werkt. Duidelijkheid over afspraken. Verbeterpuntje bereikbaarheid op maandagochtend. Daar tegenover staat dat terugbelafspraken heel goed worden nagekomen.

Brussen

Goed kundige monteur.aardig beleefd .legt alles goed uit wijst erop dat er met andere zaken zich problemen voor kunnen doen.er worden tips gegeven.ik vond het een hele fijne ervaring tijdens het... Goed kundige monteur.aardig beleefd .legt alles goed uit wijst erop dat er met andere zaken zich problemen voor kunnen doen.er worden tips gegeven.ik vond het een hele fijne ervaring tijdens het plaatsen van de nieuwe ketel.

Thuis

Ik heb maar 1 opmerking alles was Top
monteurs waren zeer correct

Van Weeghel

Zeer tevreden klant, al jaren! Goede communicatie, erg deskundig en klantvriendelijk.