Meer...
Meer dan een half uur in de wacht en dan nog geen bevredigend voorstel/antwoord krijgen,
Verder goed per email op de hoogte gehouden betreffende gehele proces , geen probleem met installatie .

9/10

Werken heel transparant naar de klant toe word heel snel geregeld allemaal binnen 3 weken bestellen en plaatsen helemaal geweldig .Monteur werkte heel.netjes

7/10

Het zou wel fijn zijn nadat de ketel is geïnstalleerd dat de monteurs dan wel testen of alles het doet. Want de verwarming was wel heel fijn warm. Maar ik had geen warm water. En jullie zijn... Het zou wel fijn zijn nadat de ketel is geïnstalleerd dat de monteurs dan wel testen of alles het doet. Want de verwarming was wel heel fijn warm. Maar ik had geen warm water. En jullie zijn telefonisch zo slecht bereikbaar dat er vrienden het gelukkig heb opgelost. Dat is wel erg jammer dat dat zo moest. Maar verder toch bedankt voor de goede service.

Veendorp

9/10

Deskundig, duidelijke afspraken, scherpe prijzen, vriendelijke medewerkers!

9/10

Een goede ervaring met de monteurs. Alles keurig netjes opgeruimd. Snelle plaatsing van ketel. Hebben niet lang in de kou hoeven zitten.

Van Dongen

5/10

Na de installatie van de Atag cv met een Atag one thermostaat verwachten wij dat de WiFi op de thermostaat zou worden aangesloten en dat is helaas niet gebeurd. Top heden is het ons niet gelukt en... Na de installatie van de Atag cv met een Atag one thermostaat verwachten wij dat de WiFi op de thermostaat zou worden aangesloten en dat is helaas niet gebeurd. Top heden is het ons niet gelukt en kunnen hem niet instellen. Zeer klantvriendelijk dat er gezegd wordt dit moet u zelf doen

De Groot-van Dam

9/10

De plaatsing van de ketel is heel goed en netjes gedaan. Een prettige ervaring met de monteurs. Alleen ontbrak het aan uitleg over de ketel en de thermostaat. Ze hebben daar niet even tijd aan... De plaatsing van de ketel is heel goed en netjes gedaan. Een prettige ervaring met de monteurs. Alleen ontbrak het aan uitleg over de ketel en de thermostaat. Ze hebben daar niet even tijd aan besteed.

Vellinga

9/10

Vriendelijk personeel. Duidelijkheid. Op afspraak en deskundig . Er bleef niets over om daar een kritische noot bij te plaatsen, terwijl we daar wel gevoelig in kunnen zijn. We zouden zeggen: Ga zo... Vriendelijk personeel. Duidelijkheid. Op afspraak en deskundig . Er bleef niets over om daar een kritische noot bij te plaatsen, terwijl we daar wel gevoelig in kunnen zijn. We zouden zeggen: Ga zo door Feenstra.

Gunaydi

6/10

Ik zal en heb feenstra aan aanbeveeld bij zoon en buren en zal het blijven doen