farid

Uitstekend bedrijf

snelle levering en goed producten

Arvid Straates

Fairair heeft mijn verwachtingen overtroffen. Tijdens groot onderhoud aan de installatie bleek een aantal onderdelen aan vervanging toe te zijn. Fairair heeft alles uithanden genomen en de... Fairair heeft mijn verwachtingen overtroffen. Tijdens groot onderhoud aan de installatie bleek een aantal onderdelen aan vervanging toe te zijn. Fairair heeft alles uithanden genomen en de werkzaamheden ingepland en de uitvoering gecontroleerd. Geweldige service.

Boven verwachting goede service, meedenken om tot de juiste oplossing te komen en alles onder een dak (filters, onderhoud etc). One stop Shop!

Onderhoud besteld van mijn luchtkanalen trok op niets. De technieker had niet het juiste materiaal voor het reinigen. Tijdens de bestelling heb ik geen enkel vraag gekregen over de diameter van de... Onderhoud besteld van mijn luchtkanalen trok op niets. De technieker had niet het juiste materiaal voor het reinigen. Tijdens de bestelling heb ik geen enkel vraag gekregen over de diameter van de kanalen. Geen enkele compensatie ontvangen ondanks dat ze maar 40% van de kanalen gereinigd hebben. Ik was niet de eerste in dit geval volgens de technieker.

Reactie Fairair.eu:

Beste familie Vandenbempt,
Beste familie Vandenbempt,
Jammer dat het niet gelopen is zoals u had verwacht. Helaas kunnen wij met onze reinigingstechniek niet door kanalen komen die een smallere diameter hebben dan 8 cm.
Als we dat met onze techniek wel proberen dan was de kans zeer groot dat we de kanalen stuk hadden geslagen. U begrijpt dat we dat risico niet kunnen nemen. U heeft gelijk dat we dat hadden moeten aangeven van te voren. Wat dat betreft zijn we in gebreken gebleken. Ik vind het jammer dat u al enkel dagen nadat wij bij u geweest zijn de review heeft geplaatst en u ons niet de kans heeft gegeven om tott een oplossing te komen. Inmiddels hebben wij u een groot gedeelte de kosten aan u terug betaald. Uw man Yves was over deze afwikkeling tevreden.
Vriendelijke groeten,
fairair

Ik ken fairair via de zoekactie van google waarop ik een bestelling gedaan heb van luchtfilters

Er is een goede en duidelijke berichtgeving

Luca

Great company. Perfect, accurate and friendly service

Accurate service and fast spedition

C vd Zaag

Prima, via de mail contact gehad. Kreeg keurig antwoord terug.

Snelle levering en duidelijke omschrijving van de producten in de webshop

Zwagerman

De ene dag besteld, de volgende dag geleverd.

Juiste artikel makkelijk te vinden op de site

Prima. Duidelijk te vinden via de website

Jeroen

Bestelde filters niet op voorraad. Had doorgkregen van Fairair dat een betere versie zou worden opgestuurd, maar dan zijn toch de bestelde opgestuurd. Geen probleem maar anders dan wat was gemeld.

Makkelijk te bestellen, prijs ok en goede levering.