Onderhoud besteld van mijn luchtkanalen trok op niets. De technieker had niet het juiste materiaal voor het reinigen. Tijdens de bestelling heb ik geen enkel vraag gekregen over de diameter van de kanalen. Geen enkele compensatie ontvangen ondanks dat ze maar 40% van de kanalen gereinigd hebben. Ik was niet de eerste in dit geval volgens de technieker.

Reactie Fairair.eu:

Beste familie Vandenbempt,
Jammer dat het niet gelopen is zoals u had verwacht. Helaas kunnen wij met onze reinigingstechniek niet door kanalen komen die een smallere diameter hebben dan 8 cm.
Als we dat met onze techniek wel proberen dan was de kans zeer groot dat we de kanalen stuk hadden geslagen. U begrijpt dat we dat risico niet kunnen nemen. U heeft gelijk dat we dat hadden moeten aangeven van te voren. Wat dat betreft zijn we in gebreken gebleken. Ik vind het jammer dat u al enkel dagen nadat wij bij u geweest zijn de review heeft geplaatst en u ons niet de kans heeft gegeven om tott een oplossing te komen. Inmiddels hebben wij u een groot gedeelte de kosten aan u terug betaald. Uw man Yves was over deze afwikkeling tevreden.
Vriendelijke groeten,
fairair

Score voor Fairair.eu: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee