Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Particulier

1e boek was niet goed verpakt waardoor de hoeken van het boek helemaal ingedeukt waren.
Het ingebonden boek was wel netjes verpakt in plastic en mooi doosje.
Mooi boek ziet er heel...
Het ingebonden boek was wel netjes verpakt in plastic en mooi doosje.
Mooi boek ziet er heel professioneel uit
Wel jammer dat het gelijmd is en niet gebonden.
Maar verder wel heel professioneel net of het uit de boekhandel komt

Mooi papier goed verpakt professioneel qua uitstraling

Vermeld duidelijk dat het boek gelijmd is en niet ingebonden
Verzend ook de ringband boeken in een doosje met plastic. Vanuit de bezorging word met spullen gegooid

Regis de la Haye

Uitstekend. Prima klantenservice, fijne, hartelijke communicatie. Kan niet beter.

Snelle communicatie. Een offerte had ik nog dezelfde dag. Toen ik de oplage een beetje heb verhoogd, kreeg ik onmiddellijk een nieuwe offerte.

Op jullie website staat: "Zbook maakt en levert uw boek of scriptie binnen 3-5 werkdagen". Ik was dus in de veronderstelling dat het maar een paar dagen zou duren. Maar voor mijn boekje bleek dat... Op jullie website staat: "Zbook maakt en levert uw boek of scriptie binnen 3-5 werkdagen". Ik was dus in de veronderstelling dat het maar een paar dagen zou duren. Maar voor mijn boekje bleek dat hogere oplages wel eens iets langer konden duren. Uiteindelijk was het toch binnen een week geregeld. Ik kan alleen maar dankbaar zijn.

Bauters Joke

Heel positief. Een erg vriendelijke man heeft me verder geholpen.

Vriendelijkheid, goede informatie, snelle hulp

Misschien kijken voor waterdichte verpakking? Boekje was door de regen lichtjes beschadigd

Gilda Huisden

Leuk om te doen.

Eenvoudig en volledig in gebruik.

De omslag foto aan de voorkant niet helemaal goed gelukt. Alle andere foto’s wel. Misschien hebben we iets niet goed gedaan met aanleveren van de omslagdoek.

K.Wijers

Prima service en afhandeling van vraag over product

klantvriendelijkheid

Anna

Voor een cadeau, voor een collega heb ik gebruik gemaakt van EZbook. Ik had eigenlijk een spoed bestelling nodig en daarvoor telefonisch contact gehad. Hier kreeg ik netjes uitleg dat een hard cover... Voor een cadeau, voor een collega heb ik gebruik gemaakt van EZbook. Ik had eigenlijk een spoed bestelling nodig en daarvoor telefonisch contact gehad. Hier kreeg ik netjes uitleg dat een hard cover niet met spoed kan vanwege meerdere stappen (deze waren in detail uitgelegd, wat prettig is!). Daarna netjes het boek aangevraagd en aan de collega doorgegeven dat het er nog aan kwam.

Werking: hoe je een boek kon maken was erg prettig en eenvoudig.
Kwaliteit: erg goed!
Prijs: zeker voor beide boven punten erg goed!
Mijn baas heeft jullie opgeslagen voor toekomstige projecten.

Manier van aanlevering, erg eenvoudig. fijn dat je de strepen kan zien wat wegvalt op een pagina. Kwaliteit is echt goed en prijs was ook erg welkom. Zou haast zeggen had er ook meer voor willen... Manier van aanlevering, erg eenvoudig. fijn dat je de strepen kan zien wat wegvalt op een pagina. Kwaliteit is echt goed en prijs was ook erg welkom. Zou haast zeggen had er ook meer voor willen betalen. Verpakking en verzending was ook erg mooi.

- Misschien uitleg over verschillende soorten verwerking met daarbij doorlooptijd.
- Voor de toekomst, misschien een checker om te kijken of foto's eventueel blokkerig zijn. In ons geval is het niet erg, maar omdat de voorbeeldviewer al wat blokkerig is, is het moeilijk te zien. (er wordt wel netjes vermeld dat dit zo is en dat als je PDF van goede kwaliteit is dat het goed moet gaan). maar op mijn PDF valt de blokkerigheid meer mee dan op de cover van het boek. Als het een echt professioneel boek zou moeten zijn, kan dit voor problemen zorgen.
- Reden snelheid van levering op 4, omdat aan de telefoon werd uitgelegd 1 week, het werd 7 werkdagen, niet heel erg. maar vandaar geen 5 sterren
- Random iets, maar misschien leuk als bijkomstigheid aan kunnen bieden dat er ook hoekbeschermers besteld kunnen worden. Deze heb ik apart besteld omdat mijn collega van antieke boeken houdt, maar ik heb daar geen verstand van hoe en wat. Aangezien jullie wel veel van boekbinden afweten, is het leuk om zulke extra's ook aan te bieden als optie?

Sonja

Fijn dat mijn boek opnieuw zo makkelijk weer kon aflaten drukken.

Makkelijk en toegankelijk website

Niet

Andre Bongers

Eerste ervaring met het publiceren van een boek en prima geholpen

Persoonlijke assistentie en flexibiliteit van de medewerker

Johanna van der Wees

Perfect! Snel, klantgericht en duidelijk.

snel, duidelijk en betaalbaar

Anita van de Kamp

Goed bedrijf met een goed product voor een redelijke prijs.

Vriendelijk, snel reageren, goed product

Afrekenen kassa