Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

M. Stam

Snelle levering, goede kwaliteit voor redelijke prijs.

Fijne en snelle klantenservice

JG van Dijk

Uitstekend

Indien nodig vlotte persoonlijk afhandeling

weergave van binnenzijde van het omslag klopt niet altijd

nvt

Mijn ervaring is wisselend, bij bellen en klantenservice leuk en vriendelijk contact, maar een van de medewerkers komt zijn afspraken totaal niet na, is aan het einde van de rit netjes opgelost. heb... Mijn ervaring is wisselend, bij bellen en klantenservice leuk en vriendelijk contact, maar een van de medewerkers komt zijn afspraken totaal niet na, is aan het einde van de rit netjes opgelost. heb er zelfs moeten dreigen met intrekken order, eind product was top

veel info, ook redelijk duidelijk

wij hadden de vraag of het mogelijk was of het binnenwerk in zwart wit kon (foto) en de cover in kleur, dat heeft heel lang geduurd voor er antwoord was, dat miste we op de site

Harrie Heijlen

Duidelijke instructies op de website, vlotte en vriendelijke service, drukwerk van prima kwaliteit en snelle levering. Misschien kan de verpakking bij een groter aantal exemplaren verbeteren (zie... Duidelijke instructies op de website, vlotte en vriendelijke service, drukwerk van prima kwaliteit en snelle levering. Misschien kan de verpakking bij een groter aantal exemplaren verbeteren (zie verder).

duidelijke instructies bij het online invoeren van het te drukken bestand, professionele en persoonlijke, sympathieke service (per mail en per telefoon), mooi verzorgd drukwerk (zowel tekst als... duidelijke instructies bij het online invoeren van het te drukken bestand, professionele en persoonlijke, sympathieke service (per mail en per telefoon), mooi verzorgd drukwerk (zowel tekst als foto's)

Ik vraag me af of de boeken voor vervoer niet beter beschermd zouden zijn tegen temperatuurschommelingen en vochtige atmosfeer, mochten ze met krimpfolie vacuum verpakt verzonden worden. Ik weet... Ik vraag me af of de boeken voor vervoer niet beter beschermd zouden zijn tegen temperatuurschommelingen en vochtige atmosfeer, mochten ze met krimpfolie vacuum verpakt verzonden worden. Ik weet het, het is een gedoe en minder vriendelijk voor het milieu, maar toch zonde dat uw mooi verzorgd drukwerk na het verlaten van de drukkerij zo gevoelig wordt voor weersomstandigheden. Dat hebben de 35 boekjes ondervonden die ik toegestuurd kreeg in een kartonnen doos. Het binnenwerk was lichtjes gegolfd en na vijf dagen acclimatisering nog altijd niet helemaal oké.

Marianne Kerremans

Zeer goed! Heel prettig samenwerken en overleggen

Hulpvaardig

Hans Waegemakers

Uitstekende ervaring met EZbook.

Gebruiksvriendelijkheid website.
Bereikbaarheid voor informatie en advies, er wordt met je meegedacht.

Ed Wijnants

Als altijd goed tevreden

Keurig verpakt
Uiterlijke verzorging prima
Oplevering nu sneller
Kwaliteit drukwerk prima

Denk dat view van het boek (ik bedoel inzage inhoud) sterker kan. Duidelijker beeld.

I.S. van Lidth de Jeude, Management en Loopbaan Coaching

Uiterst vriendelijk, voorspoedig en zorgzaam

Kan ik niet bedenken

Zo doorgaan

Wouters Dirk

Alles is vlot verlopen en het resultaat was beter dan verwacht.

Het gemakkelijk ontwerpen van het boek via de site

Neen

J.Speldenbrink

Goed, inmiddels elf keer gebruik gemaakt van jullie diensten.

Snel, mooi, niet te duur.

Niets