Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

KJI van nuffel

Prima in orde

Snel en precies zoals het moet

Eric

Goeie service

Goed bereikbaar en reageren snel

Heb eigenlijk geen verbeterpunten.

Van Os

Mijn eerste ervaring met het laten drukken van een boekwerkje bij EZbook was zeer positief. Zowel het meedenken tijdens het proces als de kwaliteit van het geleverde produkt overtroffen mijn... Mijn eerste ervaring met het laten drukken van een boekwerkje bij EZbook was zeer positief. Zowel het meedenken tijdens het proces als de kwaliteit van het geleverde produkt overtroffen mijn verwachtingen.

Zeer behulpzaam bij beginnersvragen, prima adviezen en bereidheid om mee te denken. Geeft vertrouwen! Betrouwbare en kwalitatief hoogstaande afhandeling.

Zijn er wat mij betreft niet

Gijs

Het boek voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Goede kwaliteit en ook snel geleverd. Het samenstellen was een fluitje van een cent, als je eenmaal het pdf document gereed hebt. Hoewel het nier... Het boek voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Goede kwaliteit en ook snel geleverd. Het samenstellen was een fluitje van een cent, als je eenmaal het pdf document gereed hebt. Hoewel het nier goedkoop is vind ik het toch wel de prijs waard.

Mooi, makkelijk, snel

Anna Schouten- Mölder

Uitstekend, vriendelijk en gastvrije onderneming

Persoonlijk, goed advies om een mooi geheel te maken en alle medewerking
te verlenen, daardoor blij om naar uit te kijken .

Ga zo door.

Goede uitleg

Kaqua

Wederom perfect

eenvoud

eigenlijk zou ik het niet weten

Nannita van Veen

Prima ervaring. Nu al twee keer een boek laten drukken en zeer tevreden.

Er wordt met je meegedacht en er wordt snel gereageerd bij vragen.

Op dit moment niet.

Kees Henselmans

Ik ben zeer verbaasd hoe makkelijk het is om je eigen boek er zo professioneel uit te laten zien. De gratis proefdruk helpt daarbij ook, bijv. om een andere papiersoort te kiezen. Het is precies zo... Ik ben zeer verbaasd hoe makkelijk het is om je eigen boek er zo professioneel uit te laten zien. De gratis proefdruk helpt daarbij ook, bijv. om een andere papiersoort te kiezen. Het is precies zo geworden als ik hoopte.

professioneel