Expert

De jongens die de machine kwamen installeren waren nogal snel. Het bijbehorende boekje vond ik achteraf ergens neergelegd, zonder iets te zeggen. Ze waren binnen 10 minuten vertrokken. Dat ging... De jongens die de machine kwamen installeren waren nogal snel. Het bijbehorende boekje vond ik achteraf ergens neergelegd, zonder iets te zeggen. Ze waren binnen 10 minuten vertrokken. Dat ging allemaal wel een beetje snel.

Gabriel

Ervaren en verkoper met kennis van zaken die luistert naar jouw wensen en daarin meedenkt en komt met een advies. Heel prettig en correcte afhandeling, ook bij de bezorging van de wasmachine aan... Ervaren en verkoper met kennis van zaken die luistert naar jouw wensen en daarin meedenkt en komt met een advies. Heel prettig en correcte afhandeling, ook bij de bezorging van de wasmachine aan huis werd er meegedacht en service geleverd. Zeer tevreden!

Het is prettig om in je eigen buurt/ plaats een winkel te hebben waar ze je uitstekend voor kunnen lichten over apparaten die je nodig hebt. Ook ideaal als je later nog vragen hebt kun je zo even... Het is prettig om in je eigen buurt/ plaats een winkel te hebben waar ze je uitstekend voor kunnen lichten over apparaten die je nodig hebt. Ook ideaal als je later nog vragen hebt kun je zo even binnen lopen. Zeer kundig personeel dat uitstekende uitleg geeft. Wij komen hier zeker terug.