Expert

Het is fijn/gemakkelijk om een winkel met deskundige medewerkers dicht in de buurt te hebben. Niet alleen kundig maar ook meedenken met de wensen. Daarnaast, bij storingen/problemen komen ze met een... Het is fijn/gemakkelijk om een winkel met deskundige medewerkers dicht in de buurt te hebben. Niet alleen kundig maar ook meedenken met de wensen. Daarnaast, bij storingen/problemen komen ze met een gedegen oplossing/tegemoetkoming. De persoonlijke aandacht is uitstekend. Je krijgt hier waar voor je geld.

Mijn ervaring met expert is echt super goed. Vriendelijke winkel medewerker en bezorgers!!!

Men wordt er heel vriendelijk en correct geholpen.

Wij, werden op een vriendelijke manier te woord gestaan, door meen kundige medewerker

Van Pruissen

Fijne winkel met nette medewerkers hier ga je graag naar terug. Goede service.

Boersma

Alleen al voor het gemak van het thuis laten bezorgen en het laten installeren en het verwijderen van de oude droger ga ik graag met Expert in zee.

Hennings

Sommige artikelen zijn prima on line te bestellen maar bij andere ( grote) aankopen ga ik liever naar een winkel. Doordat je veel merken van eenzelfde product ziet kun je beter vergelijken en krijg... Sommige artikelen zijn prima on line te bestellen maar bij andere ( grote) aankopen ga ik liever naar een winkel. Doordat je veel merken van eenzelfde product ziet kun je beter vergelijken en krijg je informatie en advies van een deskundige. Ook after sales is persoonlijker. Ben zeer tevreden over de Expert