Expert

Seldenrijk

Koop in het dorp...snelle service, medewerkers denken mee, goede kwaliteit....!
Goede koptelefoon van Sony, mooie kleur blauw.

Huijskes

Heldere en deskundig advisering, klantvriendelijk.

Ik hou de voorkeur om mijn witgoed in de winkel te kopen. Advies te krijgen en het product geleverd te krijgen. En ik vind het belangrijk dat de plaatselijk middenstand blijft bestaan. Al jaren... Ik hou de voorkeur om mijn witgoed in de winkel te kopen. Advies te krijgen en het product geleverd te krijgen. En ik vind het belangrijk dat de plaatselijk middenstand blijft bestaan. Al jaren klant bij Expert Zeewolde

Ze nemen de tijd voor je goede service en komen de afspraak naar. En lekker in je eigen dorp kopen

Plate

TV met Sonos gekocht. Goede en vriendelijke informatie bij de keuze. Voor installatie wordt, als je dat wilt, een bedrag gevraagd en dat is fair gezien de service die dit biedt. Die installatie... TV met Sonos gekocht. Goede en vriendelijke informatie bij de keuze. Voor installatie wordt, als je dat wilt, een bedrag gevraagd en dat is fair gezien de service die dit biedt. Die installatie service is goed en vlot. Alles werkt goed, app wordt geinstalleerd en je kunt kijken en luisteren.

Zandvoort

Fijne winkel, aardig en kundig personeel. Uitstekende service. Veel keuze in de winkel.

Waarom via internet bestellen als je in je eigen dorp deskundigheid, prijs/kwaliteit én een klantvriendelijke benadering op locatie beschikbaar hebt?