Expert

In de winkel zelf is het fijn om rustig dingen uit te zoeken met extra advies ipv op internet

Van Walsum

Ga altijd eerst naar de expert en je zal niet teleurgesteld worden.

Fijne winkel, super personeel; ze hebben verstand van zaken, nemen de tijd en helpen goed in maken van keuze.

Zo nodig op het juiste moment de winkel binnen stappen.

Zuidema

Bij Expert Zeewolde stopt de relatie niet 'na de verkoop'. Ook bij problemen / storingen helpt Expert Zeewolde in woord en daad.

Van Hilten

Onze ervaring met Expert is fantastisch. Altijd deskundige en vriendelijke hulp. Ook wordt er met ons meegedacht als wij onze wensen vertellen. Het is ook wel gebeurd dat wij onze wensen vertelde,... Onze ervaring met Expert is fantastisch. Altijd deskundige en vriendelijke hulp. Ook wordt er met ons meegedacht als wij onze wensen vertellen. Het is ook wel gebeurd dat wij onze wensen vertelde, ons een goedkoper apparaat werd aangeraden, omdat wij bij het duurdere toch niet alles wat er mogelijk was zouden benutten. Dit is eerlijke informatie, waardoor men een volgende keer ook eerder bij ze zal kopen.

Van den Berg

Kan bij Expert altijd terecht voor vriendelijk en goed advies en een uitstekende service. Bovendien is de zaak op loopafstand en voor de meeste producten niet veel duurder dan de grote ketens.... Kan bij Expert altijd terecht voor vriendelijk en goed advies en een uitstekende service. Bovendien is de zaak op loopafstand en voor de meeste producten niet veel duurder dan de grote ketens. Hierdoor heb ik er geen probleem mee hiervoor iets meer te betalen.