Expert

Van der Meer

Zoals eerder met plezier iets gekocht bij Expert. Prettige winkel, met kundig vriendelijk en meedenkend personeel.

Een 1 omdat er iemand aanwezig was.
Mij regiovrije DVD-speler ging op Oudejaarsavond kapot en ben ik voor advies over een nieuwe regiovrije dvd speler naar Uw filiaal in Gouda gegaan. Een 1 omdat er iemand aanwezig was.
I.p.v. advies vertelde Uw verkoper mij dat dit soort spelers niet bestonden terwijl die op het Internet door meerdere merken - Sony, LG, Pioneer, ect. - worden aangeboden.
Ik kreeg een LG mee waarvan Uw verkoper dacht dat die wel regiovrij zou kunnen zijn.
Niet erg professioneel advies !
Niet dus en toen ik het apparaat de volgende dag terug ging brengen kreeg ik - vermoedelijk van de filiaalhouder zelf - te horen dat het mijn eigen schuld was dat ik dit probleem had omdat ik illegaal dvd’s van een vreemde regio op het Internet had gekocht.
Ik vertelde hem dat ik twaalf jaar in Canada had gewoond en gewerkt en dat ik daar de helft van mijn dvd collectie had gekocht …. Regio 1.
Zonder wat te zeggen liep hij weg.
De nieuwe LG dvd-speler werd door zijn “collega” aangenomen en ik kreeg een credit nota.
Wanneer die zou worden voldaan wist men niet en moest ik maar afwacht.
Niet erg klantvriendelijk allemaal en jullie zien mij nooit meer in die winkel terug ondanks dat wij daar - toen wij terug zijn gekomen uit Canada - een TV, wasautomaat, droger, oven, kookplaat, stofzuiger, radio en dvd-speler hebben gekocht.
Na deze ervaring ga ik jullie zeker niet aanbevelen bij wie dan ook.

Ga naar de winkel wordt je vriendelijk geholpen en geadviseerd

Van Dongen

Een zaak waar de klant koning is en als vorst behandeld wordt

Semp

Ik koop al jarenlang bij Expert bij verschillende vestigingen en heb nog nooit een slechte ervaring gehad.
De service was altijd prima en de prijs was goed, waarom zou ik dan naar een...
De service was altijd prima en de prijs was goed, waarom zou ik dan naar een prijsvechter gaan.
Expert sluit perfect aan bij mijn wensen.

Vaatwasser was binnen dag geleverd dus kon snel implementeren.