Expert

Woud

Kies locaal, dan krijgt u ook hulp e/o adviezen en reparaties locaal ipv mediagiganten

Helaas was men vergeten om de ladegeleiders om te zetten, dit behoort bij het omzetten van de deur. Het is goed gekomen, maar men moest een dag later weer langs komen.

Harskamp

Vakkundig op alle fronten geholpen, vriendelijk personeel, snelle levering

Hagoort

Prima service. Vlot geholpen. Vriendelijk personeel. Scherpe prijzen.

Ruime winkel, vriendelijk en deskundig personeel

Remmerswaal

Service en aftersales zijn erg aangenaam. Denken mee naar de klant zonder dwingend te zijn.
Prijs is vaak scherp in verhouding tot internetwinkels.
Ik kom hier al 20jaar.
Wel...
Prijs is vaak scherp in verhouding tot internetwinkels.
Ik kom hier al 20jaar.
Wel eens ergens anders wat gekocht. Maar wil toch altijd hier weer terug komen van wege service en after sales.

Serno

Na teleurstellende ervaringen met een wasmachine bij een andere grote (online) keten is het prettig bij een winkel terecht te kunnen waar je nog gewoon bij een medewerker terecht kan, bij een... Na teleurstellende ervaringen met een wasmachine bij een andere grote (online) keten is het prettig bij een winkel terecht te kunnen waar je nog gewoon bij een medewerker terecht kan, bij een 'gewoon' telefoonnummer kan bellen indien nodig en een lokale service. Zo stimuleren we ook de lokale winkels.

Van Der Haven

Al jaren klant en nog nooit ontevreden geweest