Expert

Verkerk

Voor huishoudelijke apparaten ga ik het liefst naar de Expert

Hes

Medewerker denk met je mee als je een specifiek iets wilt kopen. Zij kijken naar functionaliteit, en niet naar wat voor hun het meeste oplevert. Een dikke 9 voor Expert Beenen in Gorredijk.

Blokzijl

Via website Waterkoker besteld, snel kunnen afhalen. Goede en vriendelijke service.

Meester

We kwamen voor en nieuwe wasmachine en wasdroger. We vertelden dat de Miele wasmachine (7 jaar oud) niet centrifugeerde bij heel kleine wasjes waarop de verkoper zei dat dit gebruikelijk is i.v.m.... We kwamen voor en nieuwe wasmachine en wasdroger. We vertelden dat de Miele wasmachine (7 jaar oud) niet centrifugeerde bij heel kleine wasjes waarop de verkoper zei dat dit gebruikelijk is i.v.m. onbalans van de wasmachine. Hij adviseerde dan ook om de wasmachine niet, onnodig, te vervangen. Toen over naar een advies over de droger. Na een inventarisatie van onze wensen is het een zelfreinigende warmtepompdroger van Bosch geworden. Kortom, eerlijk en goed advies!! Ook de bezorging was conform afspraak, vriendelijke en vakkundige medekers.

Van der Veen

Tot nu toe alles uitstekend geweldig ! alles is perfect verlopen !