Expert

Jerphanion

Expert in Gorredijk is voor ons al 25 jaar het vaste adres.
En als we de moeder van mijn vrouw meerekenen al 45 jaar.
Vroeger gingen veel aanschaffen via de witgoedregeling vd gemeente....
Expert in Gorredijk is voor ons al 25 jaar het vaste adres.
En als we de moeder van mijn vrouw meerekenen al 45 jaar.
Vroeger gingen veel aanschaffen via de witgoedregeling vd gemeente.
Inmiddels hebben mijn vrouw en ik beide inkomsten.
Onlangs een vriezer gekocht (no frost) en gisteren 8 november 2023 is onze nieuwe inductie met oven geplaatst.
We zijn 11 jaar geleden verhuisd naar Bakkeveen.
Veel word telefonisch besproken met Sietse of collega's.
Vorig jaar tijdens de energiemarkt in Bakkeveen kwam ik een medewerker tegen die ik al 11 jaar niet gezien had.
Hij herkende mij direct.
Omdat ik zelf ook veel gerepareerd heb toen ik nog in Gorredijk woonde, kreeg ik regelmatig wat onderdelen, lytsedraad,soldeertin gratis mee.
Alles bij elkaar maakt het, dat ik niet naar een andere winkel zou willen gaan.
De klant en menselijkheid staat centraal.

Service en kwaliteit volgens normen en waarden .de klant is koning mits hij/zij zich gedraagt

Van der Zee

Fijne bezorging ondanks dat ik niet rekening had gehouden met installeerkosten plaatsen koelvriescombinatie. Toch gedaan na overleg zodat ik blij de spullen uit de oude koelkast kon overplaatsen!... Fijne bezorging ondanks dat ik niet rekening had gehouden met installeerkosten plaatsen koelvriescombinatie. Toch gedaan na overleg zodat ik blij de spullen uit de oude koelkast kon overplaatsen! Bedankt ook voor de reclameprijs waardoor ik in de gelegenheid was dit te kopen en dat u de koelvriescombinatie zolang wilde opslaan voor mij! Ben helemaal tevreden!👍😀

Hagenbeek

Expert is duidelijk,heeft verstand van zaken en er word altijd samen naar een goede oplossing gezocht voor beide partijen. Je krijgt waar voor je geld.