Beoordeel de klantvriendelijkheid d.m.v. een score 1 t/m 5
9.8/10
Beoordeel de deskundigheid van de medewerkers d.m.v. een score 1 t/m 5

Alexander Bashir

Praktische informatie, duidelijke tips die je echt alleen hoort van iemand met jarenlange ervaring. Oefenen met eerlijke feedback en het mooiste, Peter laat je lekker strijden wanneer iets niet lukt... Praktische informatie, duidelijke tips die je echt alleen hoort van iemand met jarenlange ervaring. Oefenen met eerlijke feedback en het mooiste, Peter laat je lekker strijden wanneer iets niet lukt en laat je eerst ervaren. Dan pas krijg je hulp en uitleg die nodig is om het probleem op te lossen.

Praktisch, duidelijk, eerlijk

Super!

Marcels schoenmakerij

Goed geholpen, prima uitleg en veel aandacht.

Beantwoord alle vragen/veel geduld en laat alles uit duidelijk zien.

Prima.

Hulpverleningszone Noord-Limburg

Leuke ervaring. Ontvangst, kennismaking, opleiding, lunch,..... allemaal prima geregeld.

Praktijk gerichte opleiding.

Zeer goed.

slotenservicevandernaald

De instructeur verteld en laat je alle praktijk ook zelf doen en geeft waar nodig aanwijzingen. Ik heb deel 2 van de cursus gevolgd na dat ik deel 1 ook met heel veel plezier had gedaan.
Ik kan je zeggen na de cursus ging ik weg met het gevoel dat ik niet meer voor verassingen kom te staan in de praktijk!
Je gaat met een vertrouwt gevoel weg daar, weet zeker dat ik nu niet meer voor verassingen kom te staan! Peter en Sandra super bedankt!!! www.slotenservicevandernaald.nl

Uitleg, cursus martiaal vakbekwaamheid van instructeur

kan niet anders als een 10 geven

Vastgoed service

Zeer professioneel en kundige training in diverse sloten. Niks is te gek en alles zelf onder begeleiding uitproberen

Alles zelf in de praktijk uitvoeren onder begeleiding

Zeer vakbekwaam en gepassioneerd

Marco

Super goede uitleg veel geleerd top uitleg echt een aanrader

De uitleg Neemt de tijd voor je

Zeer ervaren

Loto Tegelzettersbedrijf

Perfect klinkt misschien overdreven maar dat is het wel alles was echt goed geregeld

Vrijheid

Top

HLS Group bv

Betaalbaar en kwalitatief

Goede uitleg en juiste begeleiding

Zeer goed

slotenservicevandernaald

Zeer positief

goede duidelijke uitleg echt vak mensen

Deskundigheid van de medewerkers

geen geheimen zijn er meer op hun werkgebied

Jalal

Ik heb een hele leuke ervaring opgedaan en het was echt TOP om cursus van iemand die zoveel ervaring in het vak heeft. ondanks dat ik voor mezelf wil beginnen, werd ik heel goed begeleid en ik kan... Ik heb een hele leuke ervaring opgedaan en het was echt TOP om cursus van iemand die zoveel ervaring in het vak heeft. ondanks dat ik voor mezelf wil beginnen, werd ik heel goed begeleid en ik kan altijd op hun support rekenen in de toekomst. Ik zou iedereen aanraden die als slotenmaker wil werken.

Ervaring, handige tips en begleiding.

Deskundigheid van de medewerkers

heel goed en duidelijke uitleg.