Beoordeel de klantvriendelijkheid d.m.v. een score 1 t/m 5

Onderhoudsbedrijf Nesselande

Onderhoudsbedrijf Nesselande

Duidelijk, en goede uitleg

Deskundigheid van de medewerkers

Peter weet alles goed te verworden en makkelijk uit te leggen.

Reactie Expert Training Center Benelux:

Beste Onderhoudsbedrijf Nesselande,
Hartelijk dank voor je review en voor het delen van je ervaring met ons. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven.
Het doet ons goed te horen dat je over het algemeen tevreden bent met onze service en producten. Tegelijkertijd begrijpen we dat er ruimte is voor verbetering om jouw ervaring naar het hoogste niveau te tillen.
Om die perfecte score van 10 te bereiken, zijn we benieuwd naar specifieke punten waarvan je denkt dat we ons kunnen verbeteren. We nemen jouw feedback serieus en streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren.
Als je bereid bent, zouden we graag meer details ontvangen over wat je precies verwacht van een perfecte ervaring met ons. Of het nu gaat om productkwaliteit, klantenservice, leveringstijd of iets anders, jouw inzichten zijn van onschatbare waarde voor ons.
Nogmaals, bedankt voor je eerlijke feedback en voor het vertrouwen in ons bedrijf. We kijken ernaar uit om je de volgende keer een ervaring te bieden die voldoet aan al je verwachtingen.
Klantenservice ETCB

Score voor Expert Training Centre: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja