Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

B.Lodewijks

Vakwerk! Het aanlegteam heeft keurig en secuur gewerkt. Resultaat: een prachtig terras. Denken met de klant mee en hebben verstand van zaken. Alle werkzaamheden gebeuren met zorg. De communicatie... Vakwerk! Het aanlegteam heeft keurig en secuur gewerkt. Resultaat: een prachtig terras. Denken met de klant mee en hebben verstand van zaken. Alle werkzaamheden gebeuren met zorg. De communicatie met het adviseur en de planning verloopt prettig.

Cera Janssen

Vanaf 1e ontmoeting totdat de vloer gelegd was heel positief.

Djordy van Riel

Fantastische ervaring uitgevoerd door experts.

Maria De Biase

Super blij met service en finale resultaat

Cora Schouw

In ons geval had de communicatie iets beter gekund voor wat betreft de planning. Verder zeer tevreden over het plaatsen, er is netjes gewerkt en alles is opgeruimd. Het personeel was beleefd en zeer... In ons geval had de communicatie iets beter gekund voor wat betreft de planning. Verder zeer tevreden over het plaatsen, er is netjes gewerkt en alles is opgeruimd. Het personeel was beleefd en zeer toegankelijk. Het eindresultaat is exact zoals we het hadden uitgekozen.

Yvonne en Pim Bakker

Mourad heeft onze terrasvloer gelegd. Mourad straalt vakmanschap en klantvriendelijkheid uit. Kortom, wij hebben een perfecte terrasvloer. Nogmaals bedankt.
Yvonne en Pim Bakker

Van Dijk

We hebben voor de 2e keer een terras laten aanleggen door ED en we zijn er wederom super tevreden over.

Inger

Wij zijn ontzettend blij met ons dakterras. Zeer vakkundig gelegd, super strak! We zijn heel hartelijk ontvangen in de showroom en de mannen die het kwamen leggen waren erg aardig en enthousiast.

Jaap van Kesteren

Onze ervaring is zeer positief. Het uitzoeken, de gemaakte offerte en het plaatsen en afwerken verliep geheel volgens afspraak en wat het belangrijkste is ...... het resultaat is bijzonder mooi en... Onze ervaring is zeer positief. Het uitzoeken, de gemaakte offerte en het plaatsen en afwerken verliep geheel volgens afspraak en wat het belangrijkste is ...... het resultaat is bijzonder mooi en oogst veel complimenten!