Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Peter Janssen

Het heeft, door ws leveringsproblemen, wel wat lang geduurd maar het eindresultaat is prachtig. Advies was helder en het aanlegteam heeft het prachtig gelegd.

Timmer

Wij zijn enorm tevreden. Afspraken zijn vlot en correct nagekomen.

Lindeman

Heel blij en zeer tevreden met en over ons nieuwe terras, met vakkundigheid en vooral liefde gelegd. Ook heel blij met alle voorzorgsmaatregelen en het opruimwerk,m.a.w. een groot succes!!

Saskia van der Touw-van Es

Ik ben heel enthousiast over de terraslegger. Heel kundig gedaan op een moeilijk oppervlak

H.v.d.Werf

Ik kan niet anders zeggen dan dart ik het een topbedrijf vind in alle opzichten! Alles klopt! Prettige mensen bij Exclusieve dakterrassen! Vanaf het begin tot het einde.Ben uiterst tevreden over... Ik kan niet anders zeggen dan dart ik het een topbedrijf vind in alle opzichten! Alles klopt! Prettige mensen bij Exclusieve dakterrassen! Vanaf het begin tot het einde.Ben uiterst tevreden over mijn terras! Ik zou dit bedrijf voor iedereen aanbevelen!

P. Driessen

In 2 dagen tijd mijn terras vervangen. Vriendelijke medewerkers die in de hitte fantastisch werk hebben afgeleverd.
Alles liep gesmeerd waarbij ook de kraanmachinist een rol heeft gespeeld....
Alles liep gesmeerd waarbij ook de kraanmachinist een rol heeft gespeeld. Eeen groot compliment aan iedereen!