Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

François en Diny Gathier

Zowel de service in de toonzaal als de werkzaamheden bij ons thuis waren prima.

Raymond van Kampen

Goede communicatie en een prachtig resultaat!!

Ady Jager

Contacten met Exclusieve Dakterrassen zijn erg plezierig verlopen. Kwamen afspraken na en terras is werkelijk heel mooi en vakkundig gelegd.

Monique van Falier

Super tevreden! Prachtig dakterras aangelegd door echte vakmensen. Denken mee in oplossingen en gaan voor de beste kwaliteit. Nogmaals bedankt we gaan ervan genieten!

F M Schouwenburg

Goede begeleiding en service. Vakmanschap

Ruud Witteveen

We gingen ter oriëntatie op zoek naar vervanging van het oude dakterras. Direct bij bezoek waren we al 'om' en hebben we een nieuw dakterras besteld. Het terras is netjes ingemeten. Het aanlegteam... We gingen ter oriëntatie op zoek naar vervanging van het oude dakterras. Direct bij bezoek waren we al 'om' en hebben we een nieuw dakterras besteld. Het terras is netjes ingemeten. Het aanlegteam heeft het terras vakkundig aangelegd en ziet er prachtig uit!

Olaf Smith

Heel erg goed! Zowel op kantoor als de mensen die het maken zijn duidelijk heel ervaren. De twee mannen die het werk kwamen maken waren geweldig.

Jeffry van de Vuurst

Super goeie ervaring gehad met Exclusieve Dakterrassen. Vanaf het eerste gesprek met de adviseur tot aan de samenwerking met de mannen die het terras kwamen aanleggen. We hadden al een ontwerp voor... Super goeie ervaring gehad met Exclusieve Dakterrassen. Vanaf het eerste gesprek met de adviseur tot aan de samenwerking met de mannen die het terras kwamen aanleggen. We hadden al een ontwerp voor het terras en er werd goed meegedacht over hoe dit het beste aan te leggen en hoe bepaalde dingen in de praktijk beter konden.

mevr. Nijveldt-Stuiver

Ik ben heel blij met mijn terras, Henk is heel vakkundig, vriendelijk en beleefd dus zeker geen klachten, maar ik vond wel dat het erg lang duurde voordat het gelegd werd, ik had bewust gekozen voor... Ik ben heel blij met mijn terras, Henk is heel vakkundig, vriendelijk en beleefd dus zeker geen klachten, maar ik vond wel dat het erg lang duurde voordat het gelegd werd, ik had bewust gekozen voor een vloer die voorradig was, zodat het vlot gelegd kon worden, maar daarin ben ik erg teleur gesteld op19 juni is de vloer opgemeten en 1 sept. gelegd, ook werd ik niet op de hoogte gehouden wat de reden was, bij de planner heb ik geëist dat ik de datum wilde weten van het leggen, ik vind dat u de klant niet als koning behandelt hebt. Ik hoop dat het terras dat we binnen kort gaan uitzoeken voor mijn dochter wel binnen een gestelde termijn gelegd kan worden. met vriendelijke groeten mevr. Nijveldt-Stuiver