Evectra

Een woord: Top!

Bram van der Meulen

Goed en Snel

Jeroen van Dijk

Professioneel, efficiënt en betrouwbaar. Super snel!

Jan de Hoogt

De professionals van Evectra hebben niet alleen uitgebreide kennis van zonne-energie, maar ook een oprechte passie voor wat ze doen.

Het installatieteam was onberispelijk; ze waren...

Het installatieteam was onberispelijk; ze waren respectvol voor onze eigendom, efficiënt in hun werk en zorgden ervoor dat alles netjes werd achtergelaten. Wat ons ook opviel, was de transparantie waarmee ze werkten – geen verborgen kosten of verrassingen.

Sinds de installatie van onze zonnepanelen hebben we een merkbare vermindering in onze energierekening gezien, wat bevestigt dat we de juiste beslissing hebben genomen. Ik wil Evectra bedanken voor hun commitment aan kwaliteit en klanttevredenheid. Voor iedereen die overweegt de overstap naar zonne-energie te maken, is het zonder twijfel de beste keuze.

Maikel Janssen

Vanaf het eerste contactmoment tot aan de installatie van onze zonnepanelen, is de service van Evectra uitmuntend geweest. Het team heeft een grondige en deskundige analyse gemaakt van onze... Vanaf het eerste contactmoment tot aan de installatie van onze zonnepanelen, is de service van Evectra uitmuntend geweest. Het team heeft een grondige en deskundige analyse gemaakt van onze behoeften en een op maat gemaakt voorstel geleverd. De monteurs waren punctueel, professioneel en gingen uiterst zorgvuldig te werk tijdens de installatie.

Ik ben bijzonder te spreken over hun communicatie; elke stap in het proces werd duidelijk uitgelegd en eventuele vragen werden snel beantwoord. De kwaliteit van de zonnepanelen en de montage ervan is topklasse. We hebben nu een efficiënt en duurzaam systeem dat ons helpt om zowel het milieu te sparen als te besparen op energiekosten.

Ik zou Evectra zonder twijfel aanbevelen aan iedereen die overweegt zonnepanelen te plaatsen. Een combinatie van kwaliteitsproducten en uitstekende service maakt hen tot een voorkeurspartner op het gebied van duurzame energieoplossingen. Hartelijk dank, Evectra!

Ute Schmitz

Evectra leverde het snelste van allemaal, en alles werkt naar wens.