Evectra

M Afansiou

Dik tevreden, met alles

Reactie Evectra:

Dankjewel voor deze feedback!

F. Schepers

Alles prima en super snel verlopen.

Reactie Evectra:

Hartelijk dank voor deze fijne feedback!

Blom

Super

Reactie Evectra:

Hartelijk dank voor uw mooie reactie!

Jan Stolk

Zeer goed

Reactie Evectra:

Bedankt voor deze mooie recensie!

R. Mirea

Het team van Evectra heeft bij mij zonnepanelen geïnstalleerd. Een service van 10, uitstekend! Vanaf het moment dat ze komen kijken voor een offerte (accuraat, beleefd, zeer goede communicatie,... Het team van Evectra heeft bij mij zonnepanelen geïnstalleerd. Een service van 10, uitstekend! Vanaf het moment dat ze komen kijken voor een offerte (accuraat, beleefd, zeer goede communicatie, snelle reactie, heel vriendelijk), of vooraf het installatie om te beoordelen hoe het beste kan (zelfs tot 2x bij mij gekomen omdat er moeilijker was dan normaal door de specifieke bouw van het huis, de tijd nemen of alles goed te bekijken), snel reageren op vragen, snel en professioneel gemonteerd, schoon achter gelaten, helemaal top! Ook de dagen daarna snel reactie gekregen op vragen over de app. Zeer goede communicatie, een jonge team met de "oude" gouden standaarden van vroeger! Zoals we in Nederland gewend waren en helaas tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is! Ik beveel Evectra van harte, gefeliciteerd met jullie team!

Reactie Evectra:

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Martijn

Onlangs heb ik besloten mijn huis te verduurzamen door dakisolatie en een warmtepomp te laten installeren. Na grondig onderzoek koos ik voor Evectra, en ik ben extreem tevreden met mijn keuze.

Bedankt voor uw review!!

Johannes Weber

Meine Erfahrungen mit dem Installationsdienst für nachhaltige Energielösungen waren außergewöhnlich gut. Das Team war professionell, sachkundig und leidenschaftlich. Sie verstanden meine Bedürfnisse... Meine Erfahrungen mit dem Installationsdienst für nachhaltige Energielösungen waren außergewöhnlich gut. Das Team war professionell, sachkundig und leidenschaftlich. Sie verstanden meine Bedürfnisse und boten maßgeschneiderte Lösungen an.

Vielen Dank für Ihre Bewertung

Willem de Rooij

Heel tevreden, snel geholpen, duidelijke uitleg

Reactie Evectra:

Heel erg bedankt voor uw review!!

l willems

Panele gehuurd bij dit bedrijf. ben er heel blij

Reactie Evectra:

Heel erg bedankt voor uw review!!

C. Rooij

Ik ben erg blij met mijn nieuwe warmtepomp. De installatie verliep vlot en professioneel, en de service was uitstekend. Ik merk ook dat mijn energierekening lager is geworden. Ik raad evectra aan!!

Bedankt voor uw review!!