Evectra

h.j.roos

Beste,
27 september 2023 zijn de zonnepanelen geplaatst door evectra uit nuth,
de monteurs clint en leon zijn van grote klasse,200% verstand van hun vak.
zeer beleeft en weten wat ze...
Beste,
27 september 2023 zijn de zonnepanelen geplaatst door evectra uit nuth,
de monteurs clint en leon zijn van grote klasse,200% verstand van hun vak.
zeer beleeft en weten wat ze doen,
het begint bij de offerte,in overleg met patrick gemaakt, zeer kundig persoon, waar ikook gelijk een klik mee had, heeft verstand van zaken, weet waar over hij praat, en denk mee naar de goede oplossing, niet erom heen draaien prijs afgemaakt, en naar volle tevredenheid uit gevoerd door beide monteurs,
IK BEVEEL DIT KUNDIGE BEDRIJF VOOR DE VOLLE 100% AAN. ZE ZIJN EERLIJK EN ZEER BETROUWBAAR, NO NONSE,
MET GROOT RESPECT. EN IN ALLE TEVREDENHEID.

H.J.ROOS
paulus potterstraat 29
6464ca kerkrade

Zeer goed, vriendelijk en snel

van Hooft

Deze was goed

Van der Veen

NA telefonisch gesprek, heel snel een offerte ontvangen. Ik had een geen tijd voor een bezoek thuis. Maar alles was heel duidelijk via de telefoon. Snelle plaatsing hierna ook. Ik raad m aan!!!

Lisanne de Vries

Onze overstap naar zonne-energie werd soepel en professioneel gerealiseerd dankzij het team. Een speciale vermelding voor installateur Wesley; zijn deskundigheid en aandacht voor detail waren... Onze overstap naar zonne-energie werd soepel en professioneel gerealiseerd dankzij het team. Een speciale vermelding voor installateur Wesley; zijn deskundigheid en aandacht voor detail waren opmerkelijk. Hij nam de tijd om al onze vragen te beantwoorden en zorgde ervoor dat alles tot in de perfectie werd geïnstalleerd. Met zo'n toegewijd personeel is het geen wonder dat dit bedrijf zulke hoge beoordelingen heeft! Bedankt, Wesley, voor je uitstekende werk!

Graus

Goede afspraken, perfecte levering

Evectra

Zeer prettig!

Prive

Prima afgehandeld

Patrick

Heel tevreden met de installatie van onze zonnepanelen en de bijbehorende uitleg vooraf.

Stichting Nonke Buusjke

Scherpe prijsstelling, doen wat ze beloven, prima begeleiding en correcte en nette werkzaamheden.