Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

Henk van Kampen

Via leasemaatschappij

Jos Toes

Via leasemaatschappij / werkgever

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Leg vooraf iets beter uit hoe de laatste stap van het traject werkt (initialiseren van de kaart, terugbetaling etc.)

Roelofs Zandwinning

Via lease maatschappij

Nee

Nefab

Via de leasemaatschappij van mijn werk.

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Gisteren ben ik gebeld dat de laadpaal was geactiveerd. Gisteren is ook de uitbreiding van de capaciteit verder in orde gemaakt. Echter toen ik de auto 's avonds wilde opladen zei hij 'ongeldige... Gisteren ben ik gebeld dat de laadpaal was geactiveerd. Gisteren is ook de uitbreiding van de capaciteit verder in orde gemaakt. Echter toen ik de auto 's avonds wilde opladen zei hij 'ongeldige pas'. Na een telefoontje bleek de laadpaal toch nog niet te zijn geactiveerd. Dit was verwarrend, maar gelukkig snel ook weer opgelost.

Antea

Via werkgever

Van Mossel Autolease - Cas Bastiaansen

Werkzaam bij Van Mossel Autolease, dus organische keuze

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

- Plannen van de installatie duurde aardig lang;
- Grijze afdekkap besteld, bij montage een witte geleverd. Dit is uiteindelijk netjes opgelost, maar is vervelend om hier achteraan te gaan; - Plannen van de installatie duurde aardig lang;
- Installatie was in de ochtend, aansluiting tegen de avond; begrijp de drukte, maar als hier vooraf meer over bekend was geweest had ik niet de hele dag vrij hoeven te houden.

Werking van de laadpaal is prima, mooi exemplaar dus al met al tevreden dat de laadpaal uiteindelijk gemonteerd en aangesloten is.